پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا

رونمایی تویوتا از اتومبیل مفهومی 86 شوتینگ بریک

شرکت تویوتا به تازگی از اتومبیل مفهومی 86 شوتینگ بریک خود رونمایی کرد، اتومبیلی که توسط شعبه استرالیا تویوتا طراحی و توسعه پیدا کرده است. در حقیقت این پروژه زیر نظر مهندس ارشد تویوتا تتسویا تادا بوده و به شکلی اتومبیل با دستور وی ساخته شد. تادا در بیانیه ای گفت: من بسیار دوست داشتم […]

javankhodro
جمعه - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

شرکت تویوتا به تازگی از اتومبیل مفهومی 86 شوتینگ بریک خود رونمایی کرد، اتومبیلی که توسط شعبه استرالیا تویوتا طراحی و توسعه پیدا کرده است. در حقیقت این پروژه زیر نظر مهندس ارشد تویوتا تتسویا تادا بوده و به شکلی اتومبیل با دستور وی ساخته شد.

تادا در بیانیه ای گفت:

من بسیار دوست داشتم با مرکز طراحی استرالیا این کمپانی به توسعه مدل مفهومی شوتینگ بریکی بپردازم. این اتومبیل کاملا کاربردی و قابل رانندگی بوده و تویوتا به تست آن پرداخت.

ایشان افزودند که این اتومبیل به تولید نخواهد رسید و بیشتر یک نمونه نمایشی است. در عملکرد این اتومبیل مشابه FT-86 مفهومی کانورتیبل سال 2013 است.

تویوتا 86 شوتینگ بریک براساس پلتفرم 86 اصلی بوده و به شکل کوپه است اما به صورت کلی شباهتی به اتومبیل های هاچ بک دارد. نیکولا هوگیوز از طراحان ارشد پروژه 86 شوتینگ بریک در بیانات خود ابراز علاقه ای به این پروژه کرده و اشتیاق بالایی نسبت به آن دارد.

در مجموع تویوتا 86 شوتینگ بریک در ظاهر بسیار تهاجمی بوده و اگر به تولید می رسید قطعا طرفداران بسیاری داشت.

منبع:motorauthority

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی