پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

kamal

فیات کرایسلر نام تجاری Kamal را به ثبت رساند

براساس گزارشات جدید شرکت فیات کرایسلر نام تجاری جدیدی را به ثبت رساند. این گزارش می گوید نام تجاری Kamal بوده و به نظر می رسد همان شاسی بلند Stelvio آینده کمپانی آلفارومئو باشد. این نام که احتمالا به شاسی بلندهای آلفارومئو مربوط است، باید از شاسی کامپکتی برخوردار باشد. به گزارش Autoblog این نام تجاری یک ماه […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

براساس گزارشات جدید شرکت فیات کرایسلر نام تجاری جدیدی را به ثبت رساند. این گزارش می گوید نام تجاری Kamal بوده و به نظر می رسد همان شاسی بلند Stelvio آینده کمپانی آلفارومئو باشد.

این نام که احتمالا به شاسی بلندهای آلفارومئو مربوط است، باید از شاسی کامپکتی برخوردار باشد. به گزارش Autoblog این نام تجاری یک ماه قبل در ایالات متحده به ثبت رسیده است. شرکت آلفارومئو در سال 2003 اتومبیل کراس اوور مفهومی را به نام Kamal معرفی کرد، بنابراین می توان انتظار داشت Kamal اخیرا ثبت شده به اتومبیل های آلفارومئو مربوط باشد. Kamal به احتمال بسیار همان Stelvio این کمپانی بوده که تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آن به بیرون درز کرد. البته شاید Kamal یک نوع شاسی بلند دیگر آلفارومئو بوده و ربطی به Stelvio نداشته باشد. همچنین انتظار می رود Kamal یک اتومبیل مفهومی جدید برای نمایشگاه های آینده محسوب شود.

گذشته از اطلاعات فوق باتوجه به وجود چنین نامی در فنلاند، ممکن است آلفارومئو آن را در این کشور نیز به عرضه برساند. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود فیات کرایسلر چه برنامه ای در سر دارد.

منبع: motorauthority.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی