پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فروش قابل توجه F-Pace جگوار

براساس گزارشات جدید، کمپانی جگوار برای فروش قابل توجه خودروی کراس اوور جدید F-Pace بسیار هیجان زده است. این کمپانی تاکنون 25 هزار دستگاه از F-Pace را در پیش فروش به مشتریان فروخته که رقم چشمگیریست. پیش فروش F-Pace از شش ماه قبل آغاز شده را و حال به چنین تعداد پیش خریدی رسیده است. Ian Callum در گفتگویی با […]

javankhodro
جمعه - ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

براساس گزارشات جدید، کمپانی جگوار برای فروش قابل توجه خودروی کراس اوور جدید F-Pace بسیار هیجان زده است. این کمپانی تاکنون 25 هزار دستگاه از F-Pace را در پیش فروش به مشتریان فروخته که رقم چشمگیریست.

پیش فروش F-Pace از شش ماه قبل آغاز شده را و حال به چنین تعداد پیش خریدی رسیده است. Ian Callum در گفتگویی با سایت Automotive News بیان کرد که فروش F-Pace در تمام دوران جگوار بهترین بوده است. مشتریان جگوار اکثر میان سال هستند اما F-Pace مشتریانش حتی به 44 سال نیز می رسند. همچنین از هر سه مشتری F-Pace یکی از مشتریان آن زن است. F-Pace رقبای آلمانی و ژاپنی لوکس متعددی داشته و حال  F-Pace توانسته به موفقیتی دست یابد.

خرید یک دستگاه  F-Pace از یک سو و یک دستگاه F-Type SVR در سوی دیگر می تواند پارکینگی تجملاتی را در خانه شما ایجاد کند.  F-Pace هفته آینده با قیمت پایه 43 هزار دلاری روانه بازار می شود و قیمت مدل رده بالای آن به 57 هزار دلار می رسد.

منبع: motorauthority.com

برچسب‌ها : F-Paceجگوارکراس اوور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی