پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

chery_arrizo_5_چری آریزو 5

آريزو 5 ، گام رو به جلوي چري

چری با طراحی آریزو 5 توانسته سطح خود را ارتقا دهد و نشان دهد نام خودروسازان چینی هم میتواند در کنار شرکت های اروپایی و آمریکایی قرار گیرد. چند سال پیش با شنیدن نام خودروسازان چینی به صورت ناخودآگاه تصوری از مهندسی معکوس و ارزان سازی خودروهای اروپایی در ذهن شکل میگرفت. این نگاه به […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

چری با طراحی آریزو 5 توانسته سطح خود را ارتقا دهد و نشان دهد نام خودروسازان چینی هم میتواند در کنار شرکت های اروپایی و آمریکایی قرار گیرد.

چند سال پیش با شنیدن نام خودروسازان چینی به صورت ناخودآگاه تصوری از مهندسی معکوس و ارزان سازی خودروهای اروپایی در ذهن شکل میگرفت. این نگاه به حدی در بطن جامعه نفوذ کرده بود که اسم محصول چینی با نوع تقلبی یا کپی برابر بود. اما از انصاف نمیتوان گذشت و باید گفت امروزه صنعت خودروی چین مانند بسیاری از صنایع دیگر این کشور، پیشرفت شایانی داشته و خود صاحب سبک و سیاق شده است.

آریزو که محصول جدید برند چری است توانسته در بازار پرهیاهوی ایران (از جهت خبر ورود مدل های جدید) توجهات را به خود جلب کند. البته شاید چری این امر را مدیون طراحان اروپایی خود نظیر جیمز هوپ باشد. جیمز هوپ یکی از طراحان مطرح این خودروسازی است که سابقه کار برای فورد، دایملر و جی ام را در چند دهه گذشته در کارنامه خود دارد و در مصاحبه های خود رضایت از تیم طراحی چری را عنوان کرده است.

محصولات جدید خانواده تیگو و آریزو توانسته اند با طراحی جذاب پای خود را در افکار عمومی محکم تر کنند و جلوه جدیدی را از چری به نمایش گذارند.

چری آریزو 5 اخیرا در چین رونمایی شده است و قرار است به زودی توسط شرکت مدیران خودرو وارد بازار ایران شود.

عبور چری از دیوار چین + آلبوم عکس (پرونده کامل بازدید)

تست اختصاصی چری آریزو 5 در چین + عکس

آریزو 5 ، دست پخت خوش طعم چری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی