پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دو محصول کیا از اپل کارپلی پشتیبانی خواهند کرد

براساس اعلام این هفته شرکت کره ای کیا، دو اتومبیل اسپرتیج 2017 و اوپتیما 2016 با سیستم Kia UVO3، از اپل کارپلی پشتیبانی خواهند کرد. به گفته کیا این ویژگی در سه ماهه دوم سال جاری به اتومبیل های مورد اشاره افزوده می شود، بنابراین در یکی از این روزها شاهد افزودن قابلیت خواهیم بود. البته […]

javankhodro
دوشنبه - ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

براساس اعلام این هفته شرکت کره ای کیا، دو اتومبیل اسپرتیج 2017 و اوپتیما 2016 با سیستم Kia UVO3، از اپل کارپلی پشتیبانی خواهند کرد. به گفته کیا این ویژگی در سه ماهه دوم سال جاری به اتومبیل های مورد اشاره افزوده می شود، بنابراین در یکی از این روزها شاهد افزودن قابلیت خواهیم بود.

البته در حال حاضر کیا سورنتو 2017 از اپل کارپلی پشتیبانی می کند. اگر می خواهید یکی از این اتومبیل ها را خریداری کنید، به گفته کیا بین ماه های ژوئن تا سپتامبر 2016 خریداران اوپتیما 2016 و اسپرتیج 2017 از سیستم نرم افزاری  Kia UVO3 بهره خواهند برد.

اگر با کارپلی آشنایی ندارید باید بیان کرد این قابلیت به کاربرانی که دارای آیفون یا آیپد هستند بتوانند به سیستم سرگرمی خودرو متصل شده و از طریق دستگاه هوشمند آن را کنترل نمایند. برای این کار کافیست رانندگان گوشی هوشمند را با پورت USB به خودرو متصل سازند.

منبع: technobuffalo

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی