پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

AMG GT R

مرسدس AMG GT R در فستیوال Goodwood رونمایی خواهد شد

ما تاکنون شایعاتی پیرامون خودروی مسابقه ای مرسدس AMG GT R مشاهده کردیم و حال به نظر می رسد در ماه آینده شاهد معرفی آن باشیم. براساس گزارشات جدید، شرکت مرسدس قصد داشته AMG GT R را در فستیوال  Goodwood ماه آتی رونمایی کند. البته این گزارش شایعه ای بیش نبوده و توسط مرسدس تایید تا تکذیب نشد. […]

javankhodro
پنجشنبه - ۶ خرداد ۱۳۹۵

ما تاکنون شایعاتی پیرامون خودروی مسابقه ای مرسدس AMG GT R مشاهده کردیم و حال به نظر می رسد در ماه آینده شاهد معرفی آن باشیم. براساس گزارشات جدید، شرکت مرسدس قصد داشته AMG GT R را در فستیوال  Goodwood ماه آتی رونمایی کند.

البته این گزارش شایعه ای بیش نبوده و توسط مرسدس تایید تا تکذیب نشد. به گزارش Autocar، شرکت Michelin اخیرا مرسدس AMG GT R را به عنوان یکی از محصولات این رویداد لیست کرد. انتظار می رود این خودرو براساس AMG GT بوده که قدرتی 570 اسب بخاری ارائه می دهد.

همچنین در باقی قطعات با تغییرات گسترده ای رو به رو شده باشد. گزارشات می گویند AMG GT R از سپر جلوی جدید، اسپیولر عقب بزرگ و فیبرکربنی و دامنه سپر فیبرکربنی برخوردار بوده که قطعا جذاب به نظر خواهد رسید. احتمال داشته قیمت اتومبیل مرسدس  AMG GT R بیش از قیمت 110 هزار پوندی GT S باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر باید به انتظار ادامه داد.

منبع: geeky-gadgets.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی