پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

arizzo 5_آریزو 5_چری

آریزو 5 نگین چری در بازار چین

آریزو 5 محصول جدید چری با ظاهری زیبا است که اگر نتوان آنرا بهترین خودرو چری دانست قطعاً جز بهترین های این خودروسازی هست و فروش خوبی در چین داشته است.  اخیرا شرکت خودروسازی چین پس از معرفی فرزند خوش چهره و جذاب خود بنام آریزو5 توانست به موفقیت بسیار بالایی در بازار چین دست […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

آریزو 5 محصول جدید چری با ظاهری زیبا است که اگر نتوان آنرا بهترین خودرو چری دانست قطعاً جز بهترین های این خودروسازی هست و فروش خوبی در چین داشته است.

 اخیرا شرکت خودروسازی چین پس از معرفی فرزند خوش چهره و جذاب خود بنام آریزو5 توانست به موفقیت بسیار بالایی در بازار چین دست یابد که در نوع خود مورد توجه است.

فروش بیش از 10 هزار دستگاه در هر ماه ، آمار فروش خیره کننده ایی در بازار پر رقابت و مملو از برند چین می باشد که در میان خودروسازان داخلی موفقیت بزرگی به حساب می آید.

طراحی زیبا و به روز – اندازه ابعاد مناسب و فضای جادار و موتور کم مصرف با تکنولوژی بالا- کیفیت ساخت و متریال مناسب را می توان از جمله عوامل موفقیت این فرزند جدید چری دانست.

همزمان با ورود این خودرو به بازارهای بین المللی شرکت مدیران خودرو در نظر دارد تا دومین محصول خود با برند چری را به زودی وارد بازار ایران نماید  تا در سگمنت سدانهای متوسط رقابتی تنگانگ با رقبا را آغاز نماید.

آريزو 5 ، گام رو به جلوي چري

عبور چری از دیوار چین + آلبوم عکس (پرونده کامل بازدید)

در نمایشگاه پکن 2016 چه گذشت + عکس (گزارش بخش اول: چری)

تست اختصاصی چری آریزو 5 در چین + عکس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی