پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو

رنو Twingo GT با مشخصاتی جالب رونمایی شد

بسیاری از دوستداران اتومبیل های اسپرت به اسب بخار بالا علاقه بسیاری نشان می دهند اما دستیابی به چنین عملکردی آسان نیست. حال با معرفی Twingo GT توسط رنو اروپاییان خواهند توانست خودرویی جذاب و کارآمد را بدست آورند، اگرچه قدرت قابل توجهی در کار نیست. این مدل براساس Twingo اصلی به موتوری در بخش عقب و […]

javankhodro
سه شنبه - ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

بسیاری از دوستداران اتومبیل های اسپرت به اسب بخار بالا علاقه بسیاری نشان می دهند اما دستیابی به چنین عملکردی آسان نیست. حال با معرفی Twingo GT توسط رنو اروپاییان خواهند توانست خودرویی جذاب و کارآمد را بدست آورند، اگرچه قدرت قابل توجهی در کار نیست.

این مدل براساس Twingo اصلی به موتوری در بخش عقب و سیستم چرخ عقب محرک مجهزست و می تواند خروجی 110 اسب بخاری با موتور 0.9 لیتری و سیستم تعلیق اسپرت تولید کند. به گفته رنو Twingo GT از سیستم کنترل ثباتی برخوردارست که اجازه می دهد افراد احساس اسپرتی در هنگام رانندگی داشته باشند.

این مدل از Twingo دارای گیربکس دستی است اما مدل اصلی با گیربکس منحصربفرد قادر بود گشتاوری 125 پوند فوتی تولید کند. از ویژگی های ظاهری Twingo GT می توان به رینگ های 17 اینچی آلیاژی، سیستم اگزوز دو قلو، رنگ نارنجی با خطوط مشکی راه راه و برخی دیگر اشاره داشت.

البته رنگ های دیگری که نارنجی را نمی پسندند نیز در کار است. Twingo GT رنو در فستیوال Goodwood Festival انگلستان اواخر این ماه پرده برداری خواهد شد.

منبع:motorauthority.com

برچسب‌ها : TwingoTwingo GTرنو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی