پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پانامرا

انتشار تصویر تیزری از پورشه پانامرا 2016

شرکت پورشه بر روی مدل جدید خودروی پانامرا مشغول به کارست که مدل 2016 شناخته می شود. به تازگی این کمپانی آلمانی با انتشار تصویر تیزری از بخش عقب پانامرا 2016 به نزدیک بودن زمان معرفی خودرو اشاره دارد. اخیرا تصاویر جاسوسی مربوط به پانامرا منتشر شده که اطلاعات بسیاری در دست می داد. پورشه […]

javankhodro
سه شنبه - ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

شرکت پورشه بر روی مدل جدید خودروی پانامرا مشغول به کارست که مدل 2016 شناخته می شود. به تازگی این کمپانی آلمانی با انتشار تصویر تیزری از بخش عقب پانامرا 2016 به نزدیک بودن زمان معرفی خودرو اشاره دارد. اخیرا تصاویر جاسوسی مربوط به پانامرا منتشر شده که اطلاعات بسیاری در دست می داد.

پورشه در 28 ژوئن سال جاری رسما پانامرا 2016 را که از اتومبیل های محبوب کمپانی نیز به شمار می رود، رونمایی می کند. پورشه در بیانیه ای می گوید:

پیوند تناقضات یک سنت در پورشه است. شجاعت می خواهد که بتوان در این مسیر موفق بود و کاری را چندین بار تکرار کرد. با تغییر یک بخش داستان موفقیت آغاز می شود. در حال حاضر نیز ادامه دارد و با شجاعت می توان در نسل جدید قدم گذاشت. نسلی با استانداردهای جدید که شامل اتومبیلی چهار درب اسپرت می شود نه دو درب.

برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا 28 ژوئن به انتظار نشست تا اطلاعات بیشتری کسب کرد.

منبع: geeky-gadgets.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی