پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Miuraاونتادور میورا هومیج

رونمایی لامبورگینی از Aventador Miura Homage

شرکت لامبورگینی برای ادای احترام به Miura ، از مدل محدود Aventador به نام Aventador Miura Homage رونمایی کرد. این مدل به مناسبت پنجاهمین سالگرد Miura معرفی شد و باتوجه به پنجاهمین سالگرد، تنها 50 دستگاه از آن به تولید می رسد. در مدل Aventador Miura Homage، لامبورگینی از ترکیب رنگی نارنجی-طلایی بهره گرفته به شکلی بخش فوقانی نارنجی و […]

javankhodro
جمعه - ۴ تیر ۱۳۹۵

شرکت لامبورگینی برای ادای احترام به Miura ، از مدل محدود Aventador به نام Aventador Miura Homage رونمایی کرد. این مدل به مناسبت پنجاهمین سالگرد Miura معرفی شد و باتوجه به پنجاهمین سالگرد، تنها 50 دستگاه از آن به تولید می رسد.

در مدل Aventador Miura Homage، لامبورگینی از ترکیب رنگی نارنجی-طلایی بهره گرفته به شکلی بخش فوقانی نارنجی و بخش زیرین به رنگ طلاییست. البته ترکیب رنگی دیگری به نام Rosso Arancio Miura، Verde Scandal و Blu Tahiti نیز برای این مدل در نظر گرفته شد.

از دیگر ویژگی های آن می توان به رینگ 21 یا 20 اینچی به رنگ طلایی مات یا نقره ای مات اشاره داشت. در فضای داخل لامبورگینی از چرم Terra Emilia در کنار تریم فیبرکربنی بهره گرفته تا ادای احترامی به Miura شده باشد.

در بخش پیشرانه یک موتور 6.5 لیتری 12 سیلندر با خروجی 700 اسب بخاری به کار گرفته شد که در خیابان ها طوفانی به پا خواهد کرد. به گفته لامبورگینی Aventador Miura Homage می تواند طی 2.9 ثانیه از 0 به 100 کیلومتر بر ثانیه برسد.

این کمپانی ایتالیایی هیچ اشاره ای به قیمت یا زمان فروش نکرده است.

منبع:geeky-gadgets.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی