پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برخورد با 13 هزار راننده متخلف

برخورد پلیس راهور با 13 هزار راننده متخلف در تعطیلات عید فطر

رییس پلیس راهور ناجا از برخورد با ۱۳ هزار راننده پرخطر در طول ۳ روز گذشته و تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: خودرو این متخلفان برابر قانون توقیف و به پارکینگ منتقل شده است. سردار تقی مهری در حاشیه بازدید هوایی از محور چالوس و آزادراه کرج – قزوین در خصوص توزیع بار بازگشت سفر خود افزود: […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۹ تیر ۱۳۹۵

رییس پلیس راهور ناجا از برخورد با ۱۳ هزار راننده پرخطر در طول ۳ روز گذشته و تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: خودرو این متخلفان برابر قانون توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

سردار تقی مهری در حاشیه بازدید هوایی از محور چالوس و آزادراه کرج – قزوین در خصوص توزیع بار بازگشت سفر خود افزود: هم اکنون بار بازگشت در اکثر محورهای مواصلاتی عادی است اما در برخی محورها مانند چالوس، هراز، فیروزکوه و قزوین – رشت با بار ترافیکی نیمه سنگین و در مقاطعی پرحجم رو به رو هستیم.

وی با اشاره به یکطرفه شدن محورهای هراز و چالوس به سمت تهران گفت: این محدودیت تردد در محور هراز تا ساعت ۲ بامداد و چالوس تا ۵ بامداد شنبه فعلا برقرار است که در صورت افزایش بار ترافیکی این محدودیت تمدید و یا در صورت کاهش بار بازگشت این محدودیت زودتر از زمان اعلامی برداشته می شود.

رییس پلیس راهور ناجا با بیان این که مشکل خاصی در خصوص سوانح رانندگی در این چند روز نداشتیم افزود: برابر دستور فرمانده ناجا نیروهای کمکی نیز به پلیس راهور ملحق شدند تا ترافیک ایمنی را برای مسافران فراهم کنیم.

وی با اشاره به بار ترافیکی سنگین در روز چهارشنبه در محورهای خروجی به سمت استان های شمالی خصوصا چالوس، محدوده های منجیل و رودبار در محور قزوین – رشت و هراز و فیروزکوه گفت: علت اصلی این بار ترافیکی حجم بسیار بالای سفرها در مقطعی کوتاه بوده است.

رییس پلیس راهور ناجا به برخورد پلیس با خودروهای متخلفان در این مدت اشاره و تاکید کرد: طی ۳ روز گذشته ۱۳ هزار خودرو رانندگان پرخطر توقیف و ضمن اعمال قانون متخلفان به پارکینگ منتقل شدند که البته این میزان در مقایسه با ۱۸ میلیون خودرو بسیار ناچیز است. وی گفت: برابر آمارهای دریافتی ۹۹ درصد رانندگان در طول تعطیلات قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کرده اند و تنها یک درصد از قوانین تخطی داشته اند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی