پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رونمایی از BYD S6_نمایشگاه خودرو کرمان-2

BYD S6 را در نمایشگاه خودرو مشهد با شرایط ویژه بخرید

کارمانیا شرایط فروش خودروی جدید BYD S6 را ویژه نمایشگاه مشهد را اعلام کرد. نمایشگاه خودروی مشهد از امروز ۱۸ مرداد لغایت ۲۲ مردادماه در نمایشگاه بین‌المللی این شهر برگزار خواهد شد. BYD S6 نخستین شاسی‌بلند کمپانی BYD است که تماما توسط این شرکت معتبر چینی طراحی و ساخته شده است. S6 برای اولین بار در سال […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵

کارمانیا شرایط فروش خودروی جدید BYD S6 را ویژه نمایشگاه مشهد را اعلام کرد.

نمایشگاه خودروی مشهد از امروز ۱۸ مرداد لغایت ۲۲ مردادماه در نمایشگاه بین‌المللی این شهر برگزار خواهد شد.

BYD S6 نخستین شاسی‌بلند کمپانی BYD است که تماما توسط این شرکت معتبر چینی طراحی و ساخته شده است. S6 برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ رونمایی شد و از سال ۲۰۱۱ فروش این شاسی‌بلند آغاز شد. S6 به سرعت در دسامبر سال ۲۰۱۱ موفق به ثبت رکورد فروش ۱۵‌هزار دستگاه شد و به پرفروش‌ترین شاسی‌بلند بومی بازار چین بدل شد.جوایز “سریع‌ترین امار فروش” و بهترین شاسی‌بند سال” در همان سال به S6 اعطا شد که بالاترین درجه برای یک خودرو در بازار چین به حساب می‌آید.

S6 در بخش مشخصات فنی از پیشرانه ۲٫۴ لیتری ۱۶۰ اسب‌بخاری بهره می‌برد و انتقال قدرت نیز بر عهده یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دو‌کلاچه است.مجموعه امکانات گسترده نظیر تنظیم برقی صندلی‌ها ، ورود بدون کلید Keyless ، GPS سازگار با نقشه ایران ، نمایشگر ۷ اینچی ، سیستم صوتی با ۹ بلندگو ، کروز کنترل ، سنسور‌های پارک عقب و جلو ، ۶ کیسه هوا و … در کنار طراحی لوکس فضای داخلی و چهره قابل قبولی که دارد از S6 گزینه متفاوتی برای بازار ایران خواهند ساخت .

BYD S6 دارای ۵ ستاره ایمنی در تست C-NCAP است. این ماشین اولین SUV از یک تولید کننده چینی است که ۵ ستاره ایمنی دریافت کرده است.

شرایط فروش خودروی جدید BYD S6 – ویژه نمایشگاه مشهد :
شرایط فروش byd s6 ویژه نمایشگاه مشهد

BYD E6 در یک قدمی بازار ایران

رونمایی و اعلام شرایط فروش BYD S6 در نمایشگاه کرمان

سامسونگ سهام BYD را خرید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی