پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری آریزو 5

تست رانندگی آریزو5 برای مشتریان

مدیران خودرو این امکان را فراهم کرده تا مشتریان قبل از خرید امکان تست رانندگی آریزو5 را در کلیه نمایندگی های مجاز این برند در سرتاسر کشور داشته باشند. شرکت مدیران خودرو در راستای معرفی دومین محصول خود با برند چری با نام آریزو5 ، این امکان را فراهم نموده تا مشتریان این خودرو قبل از خرید […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

مدیران خودرو این امکان را فراهم کرده تا مشتریان قبل از خرید امکان تست رانندگی آریزو5 را در کلیه نمایندگی های مجاز این برند در سرتاسر کشور داشته باشند.

شرکت مدیران خودرو در راستای معرفی دومین محصول خود با برند چری با نام آریزو5 ، این امکان را فراهم نموده تا مشتریان این خودرو قبل از خرید امکان تست رانندگی آریزو5 را در کلیه نمایندگی های مجاز این برند در سرتاسر کشور داشته باشند.

شایان ذکر است که رونمایی از این خودروی زیبا ماه گذشته و در نمایشگاه خودروی شیراز صورت پذیرفت که در ماه های آینده تحویل آن به مشتریان انجام خواهد شد.

علاقمندان میتوانند جهت  کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی ها و رجوع برای آگاهی از شرایط تست رانندگی آریزو5 به سایت شرکت مدیران خودرو با آدرس www.mvmco.ir  مراجعه نمایند.

مدیران خودرو از MVM X33 S جدید پرده برداشت

رونمایی از چری آریزو 5 در شهر نصف جهان

چری آریزو5 نماد حرکت چینی ها

فروش تابستانه محصولات مدیران خودرو با شرایط جدید

تست جاده‌ای چری آریزو 5 + گزارش و عکس

 

یک روز با چری آریزو 5 در پیست آزادی + عکس

رونمایی از آریزو5 در مجتمع تجاری کوروش

 

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • م . طرق جعفرسرابی | 03/11/1396 در 08:38

    باسلام ، وقتی توان خریدش رو ندارم چطور نظر بدهم . اما بهر حال به نظر من خودرو فوق العاده زیبایی است و از لحاظ کیفیت هم اگربا تغییرات روز مانند دیگر خودروهای چینی باشد پس باید خودروی با کیفیتی بوده باشد .

کیوسک مطبوعاتی