پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رونمایی از لوتوس

رونمایی از محصولات لوتوس با حضور سفیر انگلستان+عکس

پنج شنبه 8 مهر ماه شرکت ایلیاموتور نماینده رسمی محصولات لوتوس ایران مراسمی را با حضور مهمانان ویژه از جمله سفیر کشورهای انگلستان، آلمان، سوئد، مالزی، ایتالیا و اسپانیا برگزار کرد. پنج شنبه 8 مهر ماه 95 گالری آریانا میزبان مهمانان ویژه و اصحاب رسانه بود. این گالری که در خیابان فرشته واقع شده به تازگی محلی […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۰ مهر ۱۳۹۵

پنج شنبه 8 مهر ماه شرکت ایلیاموتور نماینده رسمی محصولات لوتوس ایران مراسمی را با حضور مهمانان ویژه از جمله سفیر کشورهای انگلستان، آلمان، سوئد، مالزی، ایتالیا و اسپانیا برگزار کرد.

پنج شنبه 8 مهر ماه 95 گالری آریانا میزبان مهمانان ویژه و اصحاب رسانه بود. این گالری که در خیابان فرشته واقع شده به تازگی محلی برای برگزاری مراسم‌ و رونمایی‌های خودرویی شده است. پنج شنبه شب شرکت ایلیاموتور نماینده رسمی محصولات لوتوس ایران مراسمی را با حضور مهمانان ویژه از جمله سفیر کشورهای انگلستان، آلمان، سوئد، مالزی، ایتالیا و اسپانیا برگزار کرد.

در بخشی از حیاط بزرگ گالری آریانا یک دستگاه لوتوس Elise 220 Cup با نورپردازی زیبایی قرار داشت. در محوطه اصلی نیز مهمانان قرار داشتند و از آنها پذیرایی می‌شد. با ورود سفیر انگلستان و دیگر سفرا به همراه مدیران ارشد شرکت لوتوس در لندن و دبی مراسم آغاز شد. در این مراسم دربخشی از گالری دو خودرو الیزه 220کاپ و الیزهS با رنگ‌های قرمز و سبز قرار داشتند. بازدید سفیرانگلستان به همراه دیگر سفرا و مدیران ارشد لوتوس لندن، دبی و مالزی از گالری آریانا در ابتدای مراسم صورت گرفت. بعد از آن نوبت به سخنرانی سفیر انگلستان شد. وی در صحبت‌های خود از حضور برند موفق لوتوس در بازار ایران ابراز خرسندی کرد و امیدوار بود تا این برند بتواند در آینده‌ای نه چندان دور در بازار ایران به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کند.

کمپانی خودروسازی لوتوس در سال 1952 تاسیس شد. هم اکنون سهام این شرکت توسط خودروسازی پروتون مالزی از سال 1996 خریداری شده و به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های این شرکت به حساب می‌آید. مشکلات مالی باعث شد تا لوتوس با فروش سهام خود به شرکت پروتون از ورشکستی در آن سال نجات پیدا کند. البته در این موضوع پروتون هیچگونه حق دخالت در امور مسائل فنی، طراحی و محصولات را ندارد. در همان سال بود که لوتوس مدل الیزه را معرفی و روانه بازار کرد. لوتوس Elice سری 1 از سال 1996 تا 2001 تولید شد. از سال 2001 تا 2011 نیز سری2 آن با چهره‌ای متفاوت‌تر روانه بازار شد.

رونمایی از لوتوس

سومین سری نیز از سال 2011 تولید و روانه بازار شد که همچنان تولید آن ادامه دارد. سری سوم یا همان نسل سوم لوتوس الیزه در مدل‌های مختلف با 3پیشرانه قدرتمند عرضه می‌شود. شرکت ایلیاموتورز نیز برای بازار ایران تنها دو مدل الیزه220 کاپ و الیزهS را وارد کرده است. هنوز قیمتی نهایی این دو مدل مشخص نشده اما پیش بینی می‌شود حداقل قیمت درنظر گرفته شده برای هرکدام کمتر از 400 میلیون تومان نباشد. هردو خودرو از یک پیشرانه مشترک 1.8لیتری 4سیلندر خطی بهرمند هستند. این پیشرانه مجهز به سوپرشارژ است و دارای قدرت 217 اسب بخار  و 250 نیوتن‌متر گشتاور است. شتاب صفرتاصد هردونسخه نیز 4.2 ثانیه ثبت شده است. البته در نسخه 220Cup آپشن‌های بیشتری نظیر کیت بدنه و کیت اگزوز قابل سفارش است. همچنین 220کاپ از سقف تاشو بهرمند است.

 

مدیران خودرو از MVM X33 S جدید پرده برداشت

DS6 چالشی جدید برای کراس اوورهای لوکس بازار ایران

افتتاح بزرگ‌ترین نمایشگاه محصولات میتسوبیشی در ایران

رنو تلیسمان برگ برنده رنو در ایران رونمایی شد + عکس

رنو ساندرو استپ وی رونمایی شد+آلبوم عکس های مراسم رونمایی+قیمت

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی