پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه صنعت خودرو در زنجان

هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو در زنجان دایر شد

هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو و قطعات یدکی همزمان با پنجمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت و صنایع وابسته، نخستین نمایشگاه صنایع پلاستیک رنگ و رزین و محصولات پتروشیمی سه شنبه شب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان دایر شد. به نقل از ایرنا، نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو و قطعات یدکی از چهار […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۵ آبان ۱۳۹۵

هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو و قطعات یدکی همزمان با پنجمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت و صنایع وابسته، نخستین نمایشگاه صنایع پلاستیک رنگ و رزین و محصولات پتروشیمی سه شنبه شب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان دایر شد.

به نقل از ایرنا، نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو و قطعات یدکی از چهار تا هفت آبان در فضای عمومی بالغ بر پنج هزار و 400 متر مربع و فضای غرفه سازی شده نزدیک به 2 هزار و 500 مترمربع و با حضور بیش از 45 شرکت داخلی و نمایندگی از شهرهای مختلف کشور از جمله زنجان، تهران، قزوین، قم، رشت، مشهد و کرمانشان دایر شد.

هدف از برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو و قطعات یدکی ارائه آخرین دستاوردهای صنعت خودروسازی ایران و عرضه و معرفی قطعات جدید و مدرن خودرو و پلاستیک رنگ، رزین و محصولات پتروشیمی است.

در این نمایشگاه شرکت ها و برندهای برتر داخلی همچون کاسپین خودرو، سایپا، کرمان خودرو، مدیران خودرو و فعالان در این صنعت، حضور چشم گیری دارند.

ارائه آخرین دستاوردهای صنعت خودروسازی ایران و ایجاد فضای مناسب برای تسهیل ارتباط مستقیم و هرچه بهتر و بیشتر میان مصرف کنندگان، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان این صنعت از دیگراهداف مهم برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو و قطعات یدکی است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی