پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واردات_خودرو

خودروهای ساخت آمریکا از پلاک ملی جا ماندند

از روز پنج شنبه هیچ یک از خودروهای ساخت آمریکا در مراکز شماره گذاری خودرو، پلاک نمی شوند. به نقل از میزان،به گفته برخی از واردکنندگان خودرو، از روز پنج شنبه هیچ یک از خودروهای ساخت آمریکا در مراکز شماره گذاری خودرو، پلاک نمی شوند. با استناد به خبرهای رسیده از مراکز شماره گذاری خودرو، […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۹ آبان ۱۳۹۵

از روز پنج شنبه هیچ یک از خودروهای ساخت آمریکا در مراکز شماره گذاری خودرو، پلاک نمی شوند.

به نقل از میزان،به گفته برخی از واردکنندگان خودرو، از روز پنج شنبه هیچ یک از خودروهای ساخت آمریکا در مراکز شماره گذاری خودرو، پلاک نمی شوند.

با استناد به خبرهای رسیده از مراکز شماره گذاری خودرو، به دستور پلیس راهور شماره گذاری تمام خودروهای ساخت آمریکا حتی اگر مربوط به برند شرکتهای غیر امریکایی باشند دیگر اجازه شماره گذاری و پلاک شدن ندارند.

گفتنی است صفی از خودروهای ساخت آمریکا از جمله “ب ام و” های مدل X4، تویوتا کمری و پریوس هیرید و برخی مدلهای هوندا پشت خط ماندند و دیگر اجازه شماره گذاری ندارند.

لازم به ذکر است چندی پیش میثم رضایی رییس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو از واردات خودروهای ساخت آمریکا به عنوان خط قرمز یاد کرده و گفته بود: خودروهای آمریکایی نباید وارد و شماره گذاری بشود.

رضایی از دستگاه های نظارتی و گمرک هم خواسته بود تا نظارت دقیق تری در مورد مجوزهای واردات خودرو و شناسایی کشور تولید کننده خودروهای وارداتی داشته باشند.

ناگفته نماند این بخشنامه هنوز از سوی پلیس تایید و اعلام نشده است.

از شایعه تا واقعیت نمایندگی نیسان در ایران

مدارک مورد نیاز برای پلاک کردن خودروهای وارداتی

رونق تولید و واردات خودرو به نفع مصرف کنندگان

هشدار نهایی به واردکنندگان خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی