پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مسابقات دریفت

مسابقه کارپارک دریفت در سال جاری برگزار می شود

نایب رئیس کمیته دریفت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اعلام کرد مسابقه کارپارک دریفت در سال جاری (سال 95) برگزار می شود. نادر جعفری نایب رئیس کمیته دریفت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اعلام این خبر با جوان خودرو گفت: با تلاش دوستان در کمیته دریفت و فدراسیون می توانم بگویم تا پایان سال 95 دو مرحله […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

نایب رئیس کمیته دریفت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اعلام کرد مسابقه کارپارک دریفت در سال جاری (سال 95) برگزار می شود.

نادر جعفری نایب رئیس کمیته دریفت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اعلام این خبر با جوان خودرو گفت: با تلاش دوستان در کمیته دریفت و فدراسیون می توانم بگویم تا پایان سال 95 دو مرحله مسابقه دریفت به سبک کارپارک دیفت برگزار می شود.

مسابقات دریفت

وی ادامه داد: البته در تلاش هستیم یک مرحله دیگر نیز اضافه کنیم. به زودی تاریخ برگزاری این مسابقات را هم اعلام می کنیم. وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات در سبک کارپارک ارتباطی به مسابقات قهرمانی کشور در سبک فرمولا دریفت ندارد و این مسابقات طبق برنامه تا پایان سال و مشخص شدن قهرمان سال برگزار می شود.

جعفری در ادامه به خبرنگار جوان خودرو گفت: در مراحل بعدی مسابقات فرمولا دریفت قهرمانی کشور نیز قصد داریم در صورت امکان مسیر مسابقه را به جهت افزایش هیجان و جذابیت مسابقه تغییر دهیم. گفتنیست مرحله بعدی مسابقات فرمولا دریفت قهرمانی کشور بهمن ماه 95 در پیست آزادی تهران برگزار خواهد شد.

دوپینگ در رالی مشهد

اتومبیلرانی در مه

راه کارها و هزینه های تیونینگ از زبان نادر جعفری

کن بلاک ، اسطوره دریفت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی