پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو تهران

حضور DS همراه با میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو تهران -شهر آفتاب

گروه آرین‌سرمایه  در نمایشگاه خودرو تهران که از 26 الی 30 بهمن سال جاری در محل سایت نمایشگاهی شهر آفتاب در فضایی به وسعت 30 هزار مترمربع برگزار شود جدیدترین محصولات DS فرانسه و میتسوبیشی ژاپن برای بازار ایران را به نمایش خواهد گذاشت. به نقل از ستاد خبری نمایشگاه  ؛ DS یک‌سال پس از […]

میلاد میرعابدینی
جمعه - ۱۹ آذر ۱۳۹۵

گروه آرین‌سرمایه  در نمایشگاه خودرو تهران که از 26 الی 30 بهمن سال جاری در محل سایت نمایشگاهی شهر آفتاب در فضایی به وسعت 30 هزار مترمربع برگزار شود جدیدترین محصولات DS فرانسه و میتسوبیشی ژاپن برای بازار ایران را به نمایش خواهد گذاشت.

به نقل از ستاد خبری نمایشگاه  ؛ DS یک‌سال پس از ورود به ایران برای اولین بار در نمایشگاه خودرو تهران حضور خواهد یافت.گروه آرین‌سرمایه که تا کنون بابرند‌های میتسوبیشی ،DS فرانسه ، کامیونت‌های JAC و ماشین‌آلات عمرانی هیتاچی حضور پررنگ و موفقی در بازار ایران داشته است در این نمایشگاه که از 26 الی 30 بهمن سال جاری در محل سایت نمایشگاهی شهر آفتاب در فضایی به وسعت 30 هزار مترمربع برگزار شود جدیدترین محصولات DS فرانسه و میتسوبیشی ژاپن برای بازار ایران را به نمایش خواهد گذاشت.

شرکت آرین‌موتور تابان نماینده محصولات DS فرانسه در ایران تا کنون موفق به عرضه 3 مدل از محصولات DS به بازار ایران شده است.شرکت آرین‌موتور نیز به عنوان عرضه‌کننده محصولات سواری میتسوبیشی ژاپن تا کنون موفق به کسب سهم قابل توجهی از بازار خودرو‌های وارداتی در ایران شده است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها به نظر می‌رسد گروه آرین‌سرمایه برای هر دو برند DS و میتسوبیشی ، رونمایی مدل‌های جدید را برای این نمایشگاه در نظر داشته باشد. نمایشگاه خودرو تهران پس از 11 سال میزبان بزرگ‌ترین گردهمایی خودروسازان، واردکنندگان و صنایع وابسته این حوزه خواهد بود.

حضور نگین خودرو در نمایشگاه خودرو تهران-شهر آفتاب

حضور مجتمع صنعتی ماموت در نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب

حامیان رسانه‌ای تخصصی نمایشگاه خودرو تهران معرفی شدند

میتسوبیشی میراژ 2017 رونمایی شد + تصاویر

رونمایی از دی اس 5LS در تهران

افتتاح تعمیرگاه مرکزی DS توسط آرین موتور تابان

افتتاح بزرگ‌ترین نمایشگاه محصولات میتسوبیشی در ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی