پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هایما اس 7-هایما S7

شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد (دی 95)

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می‌رساند، شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو (دی ماه 95) به ھمراه ھدایای فروش تعھدی، از روز شنبه 95/10/04 لغایت 95/10/30 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست (جداول شماره 1و 2) ارائه مي گردد. شرايط و توضیحات بخشنامه : 1 .سود مشاركت در اين بخشنامه مطابق جداول پیوست و […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۴ دی ۱۳۹۵

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می‌رساند، شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو (دی ماه 95) به ھمراه ھدایای فروش تعھدی، از روز شنبه 95/10/04 لغایت 95/10/30 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست (جداول شماره 1و 2) ارائه مي گردد.

شرايط و توضیحات بخشنامه :

1 .سود مشاركت در اين بخشنامه مطابق جداول پیوست و بصورت سالیانه حداكثر تا تاريخ انقضاي دعوتنامه محاسبه خواھد شد و لذا ھرگونه تبديل و محاسبات ديگر نیز بر اساس سود مشاركت اعلامی در گویا بر اساس خودرو محاسبه خواھد شد.

2 .سود مشاركت در صورت انصراف مطابق جداول پیوست و بصورت سالیانه حداكثر تا زمان انقضاي دعوتنامه و چنانچه قبل از ارسال دعوتنامه باشد تا زمان انصراف براي مبلغ پیش پرداخت محاسبه خواھد شد.

– در این بخشنامه، امکان صلح تا دو مرتبه فراھم می باشد.

نکات مھم در خصوص ھدیه فروش تعھدی:

· ھدیه فروش تعھدی صرفا به تعھداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه نموده باشند و ھمچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد.

· ھدیه فروش تعھدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مھلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، ھدیه فروش تعھدی به مشتریان ارائه نخواھد شد.

زمان فعال سازي شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو ساعت 9 صبح روز شنبه مورخ 95/10/04 مي باشد.

شرایط فروش ایران خودرو

 

توضیحات مهم :

 -هدیه فروش تعهدي -در صورت پرداخت مبلغ مابه التفاوت بصورت نقدي و دریافت خودرو -در زمان صدور دعوتنامه از مبلغ قابل پرداخت مشتري کسر می گردد.

 -در این بخشنامه، امکان صلح تا دو مرتبه فراهم می باشد.

 -هدیه فروش تعهدي صرفا به تعهداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدي اقدام به واریز وجه نموده باشند و همچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد.

 -هدیه فروش تعهدي فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مهلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، هدیه فروش تعهدي به مشتریان ارائه نخواهد شد.

 -کلیه مبالغ به ریال است

شرایط فروش ایران خودرو-2

 

پیش فروش محصولات ایران خودرو از شنبه (دی 95)

پژو 207 صندوق دار در حال تست در خیابان + آلبوم تصاویر

فروش فوری پژو پارس بنزینی آغاز شد

پژو 2008 اولین ثمره برجام در صنعت خودرو

نخستین خط تولید ون در شرکت ایران خودرو دیزل را اندازی شد

 

 

کیوسک مطبوعاتی