ايساكو با قرارگيري در بين ٢٠ شركت برتر كشور در حوزه خدمات پس از فروش، قصد دارد محورهاي تازه ايي را در اين خصوص و با هدف ارتقاع سطح خدمات به مردم بررسي كند. کارگاه “هم اندیشی ارتقای خدمات پس از فروش” با حضور مدیر ارشد و مدیران میانی شرکت “ایساکو” در محل سالن همایش”ملل” […]
کارگاه “هم اندیشی ارتقای خدمات پس از فروش” با حضور مدیر ارشد و مدیران میانی شرکت “ایساکو” در محل سالن همایش”ملل” هتل هویزه در حال برگزاری است.
سرفصل هایی چون چالش های خدمات پس از فروش، راهکارهای خلاقانه و نوآورانه در ارایه خدمات بهتر به مشتریان محصولات ایران خودرو از جمله برنامه های این کارگاه یک روزه است.
دیدگاه خود را بنویسید