پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارگاه هم اندیشی ارتقای خدمات پس از فروش_ایساکو-1

برگزاری کارگاه “هم اندیشی ارتقای خدمات پس از فروش” توسط ایساکو

ايساكو با قرارگيري در بين ٢٠ شركت برتر كشور در حوزه خدمات پس از فروش، قصد دارد محورهاي تازه ايي را در اين خصوص و با هدف ارتقاع سطح خدمات به مردم بررسي كند. کارگاه “هم اندیشی ارتقای خدمات پس از فروش” با حضور مدیر ارشد و مدیران میانی شرکت “ایساکو” در محل سالن همایش‌”ملل” […]

سهیل زنگنه
پنجشنبه - ۱۴ بهمن ۱۳۹۵

ايساكو با قرارگيري در بين ٢٠ شركت برتر كشور در حوزه خدمات پس از فروش، قصد دارد محورهاي تازه ايي را در اين خصوص و با هدف ارتقاع سطح خدمات به مردم بررسي كند.

کارگاه هم اندیشی ارتقای خدمات پس از فروش_ایساکو-2
کارگاه “هم اندیشی ارتقای خدمات پس از فروش” با حضور مدیر ارشد و مدیران میانی شرکت “ایساکو” در محل سالن همایش‌”ملل” هتل هویزه در حال برگزاری است.

سرفصل هایی چون چالش های خدمات پس از فروش، راهکارهای خلاقانه و نوآورانه در ارایه خدمات بهتر به مشتریان محصولات ایران خودرو از جمله برنامه های این کارگاه یک روزه است.

ایران خودرو در صدر 100 شرکت برتر ایران

ایران خودرو با دست پر به عمان می رود

برخورد با گران فروشی قطعات یدکی خودروهای داخلی به بهانه افزایش نرخ ارز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی