پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

توقیف خودرو

توقیف یک دستگاه سمند با 14 میلیون تومان خلافی !

مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی موفق شدند یک خودروی سمند را با ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بدهی جریمه در راه فرودگاه توقیف کنند. به نقل از فارس، سرهنگ قاسمیان افزود: تیم کنترل سرعت فرودگاه امام خمینی (ره) در حین انجام ماموریت خود به یک دستگاه سمند برخورد کردند که با سرعت غیرمجاز در […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی موفق شدند یک خودروی سمند را با ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بدهی جریمه در راه فرودگاه توقیف کنند.

به نقل از فارس، سرهنگ قاسمیان افزود: تیم کنترل سرعت فرودگاه امام خمینی (ره) در حین انجام ماموریت خود به یک دستگاه سمند برخورد کردند که با سرعت غیرمجاز در این مسیر درحال حرکت بود که پس از توقف این خودرو متوجه بدهی بالای جریمه رانندگی آن شدند.

وی تصریح کرد: برابر استعلام صورت گرفته این خودرو 264 فقره تخلف در سوابق رانندگی خود داشته که ماموران پلیس خودرو مذکور را با 14 میلیون و 200 هزار تومان خلافی برابر قانون توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

رییس پلیس ترافیک شهری خاطرنشان کرد: تیم‌های کنترل پلیس راهور در محدوده فرودگاه امام خمینی (ره) در 10 ماهه امسال حدود 1200 خودرویی را که بدهی جریمه بیش از یک میلیون تومان داشتند برابر قانون متوقف و به پارکینگ اعزام کردند.

نصب بیش از 3500 سامانه کنترل حمل و نقل هوشمند در جاده ها

در صورت عدم فک پلاک خودرو توسط خریدار چه کنیم؟

برخورد پلیس با بارگیری نامتعارف موتورسیکلت ها

جریمه 200 هزار تومانی برای گردش به چپ یا راست در تقاطع‌های چراغدار

آشنایی با جزییات دوربین های کنترل ترافیکی پایتخت

جریمه صحبت کردن با تلفن همراه هنگام رانندگی مشخص شد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی