با توجه به اینکه اولین خودروهای تولید ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو-پژو) در اواخر اسفند سال جاری و نیمه اول سال ۹۶ به بازار عرضه میشوند، نمایندگان منتخب شبکه فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو به عنوان نمایندگان مجاز ارائه خدمات به محصولات ایکاپ انتخاب شدهاند. شرکت ایرانخودرو و پژو در تاریخ اول […]
شرکت ایرانخودرو و پژو در تاریخ اول تیرماه 1395 قراردادی را امضا نمودهاند که به موجب آن با تشکیل شرکت ھمکاری مشترک (JV) برای تولید و واردات و توزیع آخرین نسل محصولات پژو در ایران اقدام نمایند. اولین خودروھای تولیدی در سایت تھران در اواخر سال جاری و نیمه اول سال 1396 روانه بازار خواھد شد.
استفاده و به کارگیری نمایندگان منتخب شبکه فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو به عنوان نمایندگان مجاز ارائه خدمات به محصولات ایکاپ در فاز اول با ارزیابی و انتخاب تعداد معدود نمایندگی در تھران و چند شھر بزرگ و یک نمایندگی در مرکز ھر استان آغاز شده و در مراحل بعد با استانداردسازی و ارتقا و ارزیابی مجدد و انعقاد قرارداد ھمکاری، نھایی خواھد شد.
ھمکاری نمایندگی در سطوح 1 ،2 و 3 به شرح زیر تعریف شده است:
نمایندگی سطح 1 :
· ثبت نام خودرو
· تحویل خودرو
· انجام کلیه خدمات گارانتی و وارانتی
· انجام خدمات سرویس سریع
نمایندگی سطح 2 :
· ثبت نام خودرو
· تحویل خودرو
· انجام خدمات سرویس سریع
نمایندگی سطح 3 :
ھمچنین با افزایش تولید، توسعه ی متناسب شبکه با افزایش تعداد نمایندگی ھا و از طریق ارزیابی قابلیت ھا و تحلیل نتایج حاصله خواھد بود و نمایندگی ھای دارای شرایط ھمکاری به شبکه موجود ملحق خواھند شد جھت ارایه سرویس متناسب با کیفیت و سطح تکنولوژی محصول و ایجاد رضایتمندی برای مشتریان، نیاز به نیروی انسانی ماھر و دوره دیده، تجھیزات تعمیرگاھی استاندارد، فضای مناسب جھت نمایش خودرو و … در نمایندگی است.
ھر نمایندگی که شرایط اولیه سطح 1 و 2 ھمکاری در زمان ارزیابی را احراز نماید و پس از پیاده سازی استانداردھا تحت نظارت کارشناسان شرکت ايران خودرو، به شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایکاپ خواھد پیوست. ارزیابی عملکرد در دوره ھای زمانی مشخص تکرار و بر اساس نتایج حاصله در سطح ھمکاری تجدید نظر خواھد شد.
برخی از موارد این ارزیابی ھا به شرح ذیل می باشد:
· پیاده سازی آخرین نمای استاندارد ایران خودرو
· نصب لوگوی پژو در نواحی تعیین شده
· استقرار سیستم یکپارچه خدمات و بازرگانی ایساکو
· تخصیص بخشی از فضای نمایشگاه به برند پژو
· تجھیزات تعمیرگاھی استاندارد مانند اتاق رنگ، جک شاسی کش
· نیروی انسانی دوره دیده و ماھر
· تضمین سپاري به ايران خودرو و ايساكو مطابق ضوابط
برای رسیدن به بالاترین درجه از رضایت مشتریان، کلیه فعالیت ھا در فروش و خدمات پس از فروش مطابقِ استانداردھای ابلاغي خواھد بود.
دیدگاه خود را بنویسید