امروز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه ۹۵، طي مراسمي در هتل المپيك تهران، جشنواره خدمات پس از فروش ايران خودرو رسما آغاز به كار كرد.
به گزارش خبرنگار جوان خودرو:
در اين نشست خبری، سيد رضا حسيني مديرعامل شركت ايساكو به خبرنگاران گفت: در جهت خدمات رساني بهتر به مشتريان و اين که شايد مردم فرصت كافي براي مراجعه به نمايندگي ها نداشته باشند، ما در اماكن تجاري نیز حضور داريم تا سرويس هاي قابل اجرا را در اختيار مردم قرار دهیم.
وي ادامه داد : در نقاطي كه مراجعه به نمايندگي ها سخت است و یا فاصله تا نمایندگی زياد است، از اكيپهاي سيار مجهز استفاده کردهایم.
٤١١ نمایندگی و ٢١٠٠ نفر در جشنواره نوروزی خدمات پس از فروش ایران خودرو حضور دارند.حتي برای مسيرهاي صعب العبور امدادگرهای موتور سوار درنظر گرفتهایم و ١١٥٠ امدادگر باليني و ٨٨٨ ناوگان حمل كننده و ٧ كانكس براي پشتيباني اين ناوگان تدارك ديده شده است.
امسال نمايندگي های ايران خودرو نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد افزایش یافتهاند.
حسيني در ادمه گفت: فرايندهاي خدمات در سال قبل را كاملا رصد و بررسي كرديم و سبد قطعات نمايندگي ها امسال مجهز تر از قبل است.
در سال قبل ١١٥٠٠٠ هزار مراجعه داشتيم كه از میان تنها ٢٣٣ شكايت ثبت شد كه نشان از افزايش رضايت مندي مشتریان دارد.
در محورهاي فيروز کوه و هراز جنوب و جنوب غرب جاده چالوس و اتوبان قم پايگاه هاي اصلي امدادي ما مستقر هستند.
حسيني اضافه كرد امسال اداره مسئوليت هاي اجتماعي را راه اندازي كرديم و با موضوع ( ايرن خودرو سفر و نوروز ) مسابقه نقاشي خواهيم داشت كه در روز ٢٢ فروردين (روز پدر)، با انتخاب نفرات برتر به آنها جوایزی تقدیم خواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت ایساکو تاکیید کرد امسال افزایش قیمتی در خدمات نداریم و بازدید قسمتهای مهم خودرو مثل موتور و گیرباکس رایگان انجام میشود.
دیدگاه خود را بنویسید