پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

leasing_لیزینگ

مدیر عامل شرکت لیزینگ خودرو غدیر : بزرگترین هدف ما عمل به وعده ها است

مدیرعامل شرکت لیزینگ خودرو غدیر با اعلام این خبر که این شرکت در نظر دارد در صورت بهبود شرایط، فروش لیزینگی خودروهای سواری و سنگین را آغاز کند، اظهار داشت:  بزرگترین هدف ما، عمل به وعده ها و قولهایمان به مشتریان است. به گزارش پایگاه خبری شرکت لیزینگ خودرو غدیر ، فرشاد بیاتین با بیان […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۵ مرداد ۱۳۹۴

مدیرعامل شرکت لیزینگ خودرو غدیر با اعلام این خبر که این شرکت در نظر دارد در صورت بهبود شرایط، فروش لیزینگی خودروهای سواری و سنگین را آغاز کند، اظهار داشت:  بزرگترین هدف ما، عمل به وعده ها و قولهایمان به مشتریان است.

به گزارش پایگاه خبری شرکت لیزینگ خودرو غدیر ، فرشاد بیاتین با بیان این مطلب افزود: با توجه به حجم سپرده این شرکت نزد شرکت ایران خودرو، اگر در زمان مقرر بتوانیم قراردادهای لازم را منعقد کنیم و خودروهای خود را تحویل بگیریم، شرایط فروش لیزینگی خودروهای سواری و سنگین را استارت خواهیم زد.

وی با اشاره به سابقه 13 ساله لیزینگ غدیر، اظهار داشت: دو سال گذشته سیاست شرکت لیزینگ خودرو غدیر به شکلی بوده که با توجه به اختیارات مندرج در اساسنامه، تمامی محصولات موجود در کشور اعم از داخلی و خارجی با برند های مختلف بر اساس تقاضای مشتریان و با اخذ تضامین مکفی قابل انجام است.

بیاتین اضافه کرد: این خدمات در سایر محصولات اعم از ماشین آلات کشاورزی، تجهیزات پزشکی، خودرو، تاور کرین از هر نوع محصول ساخته شده دیگری که بازپرداخت آن قابل تضمین باشد، قابل انجام خواهد بود هر چند که در حوزه خودرهای سواری و سنگین داخلی و خارجی بیشتر فعالیت شده است.

وی ادامه داد: این شرکت آمادگی ارایه خدمات لازم به تمامی برندهای خودرویی را دارد و خودروهای مدنظر با درخواست متقاضی و انعقاد قرارداد با شرکت با نظر مشتری تهیه و در اختیارشان قرار می گیرد.

مدیر عامل شرکت لیزینگ خودرو غدیر گفت: علاوه بر خودروهای تولید شرکت ایران خودرو، این شرکت می تواند با سایر برندها از جمله شرکت های بنز، بی.ام.دبلیو و هیوندا نیز فعالیت داشته باشد.

وی در ادامه به تسهیلات قابل ارایه از سوی لیزینگ غدیر اشاره کرد و گفت: ما آمادگی آن را داریم که با تمامی صنعتگرانی که بتوانند تضمین بازپرداخت اقساط و سود مورد انتظار، گردش به موقع نقدینگی و پرداخت اقساط را تامین و ضمانت نمایند، همکاری داشته باشیم و به آنان تسهیلات مورد نیازشان را ارایه دهیم.

برچسب‌ها : غدیر خودرولیزینگ

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی