پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لندکروزر تیونینگ

مدال سریع‌ترین شاسی بلند جهان بر گردن تویوتا لندکروزر !

آیا تویوتا لندکروزر ۲۰۰۰ اسب‌بخاری تویوتا که در نمایشگاه “سما” به نمایش درآمد را به یاد دارید؟ این خودرو به تازگی کامل شده و می‌تواند با سرعت تاثیرگذار 370 کیلومتر برساعت (230 مایل) به حرکت خود ادامه دهد. با این رکورد تویوتا به راحتی ادعا کرده که رکورد سریع‌ترین شاسی‌بلند جهان را با لند اسپید کروزرش […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

آیا تویوتا لندکروزر ۲۰۰۰ اسب‌بخاری تویوتا که در نمایشگاه “سما” به نمایش درآمد را به یاد دارید؟ این خودرو به تازگی کامل شده و می‌تواند با سرعت تاثیرگذار 370 کیلومتر برساعت (230 مایل) به حرکت خود ادامه دهد. با این رکورد تویوتا به راحتی ادعا کرده که رکورد سریع‌ترین شاسی‌بلند جهان را با لند اسپید کروزرش به دست آورده است.

آیا لندکروزر ۲۰۰۰ اسب‌بخاری تویوتا که در نمایشگاه “سما” به نمایش درآمد را به یاد دارید؟ این خودرو به تازگی کامل شده و می‌تواند با سرعت تاثیرگذار 370 کیلومتر برساعت (230 مایل) به حرکت خود ادامه دهد.

لندکروزر تیونینگ

به نقل از “تاپ‌گیر”، این خودرو که “لند اسپید کروزر” نام دارد، قطعا یک تراک افسانه‌ای فوق سریع محسوب نخواهد شد، اما این خودرو تصمیم تویوتا برای ساخت خودرویی سریع در دنیای واقعی است تا بتواند از اعتبار این مدل خود دفاع کند. از طرفی ساخت این خودرو باعث می‌شود تا سرعت برای لندکروزرها از فضای نمایشی در نمایشگاه‌ها خارج شود و به جاده‌های جهان راه یابد.

 لندکروزر تیونینگ

زیر در موتور خودرو شاهد همان موتور 5.7 لیتری V8 لندکروزرهای معمولی هستیم. اما این موتورها با دو منبع قدرت توربوشارژ که در زیر سپر جلو نشسته‌اند تغذیه می‌شوند. بخش‌های داخلی موتور نیز به خوبی ارتقاء یافته‌اند. پیستون‌های قویتر و دریچه‌های ورودی هوا در از علائم این پیشرفت محسوب می‌شوند.

 

 

نتیجه نهایی این همه تغییر خروجی 2000 اسب‌بخاری است که خودرو را تا حد اتومبیل‌های مسابقه‌ای تغییر خواهد داد. شاسی خودرو نیز تغییر کرده و موضعی پائین‌تر انتقال یافته است. این کار برای ایجاد وضعیت بهتر تعلیق و هندلینگ بهتر در سرعت‌های بالا انجام می‌گیرد. عرض خودرو نیز حدود 3 اینچ باریک شده تا دست کمپانی سازنده برای استفاده از لاستیک‌های سازنده بهتر شود.

کی از رانندگان ناسکار، با این تویوتا لند اسپید کروزر موفق به ثبت رکورد 370 کیلومتر بر ساعت شده است. (ناسکار از مجموعه مسابقات اتومبیلرانی است که در اروپا و آمریکا و کانادا و مکزیک برگزار می‌شود) این رکورد توسط سامانه‌های مکان‌یاب جهانی GPS تائید شده است. اگر این رکورد آزمایشی به شکلی رسمی ثبت و تائید شود، این خودرو از سریع‌ترین SUV جهان با سرعت 339 کیلومتر بر ساعت پیشی گرفته و 30 کیلومتر از آن سریع‌تر است.

 

عنوان بهترین خودرو سال 2017 اروپا به پژو 3008 رسید

محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین خودروهای جهان را بشناسید

کالیپر ترکیبی لغزشی الکترومکانیکی ترمز برمبو

تویوتا همچنان در صدر جدول فروش خودرو در جهان

جگوار اف-پیس برنده جایزه بهترین طراحی و بهترین خودرو سال 2017

صفر تا صد 3.5 ثانیه ای با جیپ گرندچروکی ترک هاوک

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی