پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتور سیکلت تمام برقی ایرانی

اولین موتورسیکلت تمام برقی ایرانی

نخستین نمونه موتورسیکلت تمام برقی ایرانی طراحی و ساخته شد. به نقل از ایسنا، شرکت بناشریف موفق شد مراحل طراحی، مدل سازی و ساخت نمونه اولیه از اولین موتور سیکلت تمام برقی در کشور را به پایان برساند. هدف این پروژه رسیدن به یک محصول بومی بوده است که متناسب با نیاز مردم ایران و […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۲۱ تیر ۱۳۹۴

نخستین نمونه موتورسیکلت تمام برقی ایرانی طراحی و ساخته شد.

    به نقل از ایسنا، شرکت بناشریف موفق شد مراحل طراحی، مدل سازی و ساخت نمونه اولیه از اولین موتور سیکلت تمام برقی در کشور را به پایان برساند. هدف این پروژه رسیدن به یک محصول بومی بوده است که متناسب با نیاز مردم ایران و سازگار با شرایط جغرافیایی و کاربری مردم طراحی و ساخته شده باشد.

    در طراحی این موتورسیکلت شهری تلاش شده است که با بومی‌سازی تکنولوژی قطعات، هزینه تمام شده محصول کاهش پیدا کند. سازندگان این محصول معتقدند موتورسیکلت تمام برقی با قابلیت سرعت 100 کیلومتر بر ساعت و 100 کیلومتر پیمایش با هر بار شارژ می‌تواند جایگزین موتورسیکلت‌های فعلی بنزینی باشد. علاوه بر این در طراحی این محصول امکان سفارشی‌سازی در نظر گرفته شده است که مشتری بتواند متناسب با نیاز خود، نوع کاربری و هزینه‌ای که می‌تواند بپردازد مشخصات اصلی محصول را انتخاب کند.

    در حال حاضر طراحی موتورسیکلت تمام برقی به اتمام رسیده و در مرحله ساخت فیکسچرها‌، قالب‌ها و ساخت قطعات، قرار دارد.

    در بسیاری از قطعات مرتبط با این محصول از روش‌های نمونه‌سازی سریع از جمله پرینت سه بعدی استفاده شده است تا بتوان فاز تحقیق و توسعه این محصول را در کمترین زمان ممکن به اتمام رساند.

    بروزرسانی:

    قیمت موتورسیکلت برقی کاهش می یاید / زیرساخت های استفاده از موتوربرقی فراهم نیست

    موتورسیکلت های برقی بازار را بیشتر بشناسید (بررسی کامل + جدول مشخصات فنی)

    دیدگاه خود را بنویسید

    نظرات کاربران

    • علی | 27/04/1394 در 12:39

      با تبریک عید سعید فطر _ دست همه کسانی که باعث افتخار و غرور ملی ایرانیان میشند درد نکنه _ فقط دقت کنید و تمام استاندارها را با بالاترین امتیاز در نظر بگیرید که باقدرت محصول ایرانی وارد بازار بشه

    کیوسک مطبوعاتی