پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دستگیری

دستگیری باند سارقان و متجاوزان غرب تهران

سارقانی که در پوشش مسافربر اقدام به سرقت از زنان و دختران در شهرهای غرب تهران و البرز کرده وتعدادی از آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند. به نقل از خبرآنلاین، سرهنگ منصور خدادادی، رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران در تشریح جزییات این خبر […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۲۲ تیر ۱۳۹۴

سارقانی که در پوشش مسافربر اقدام به سرقت از زنان و دختران در شهرهای غرب تهران و البرز کرده وتعدادی از آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به نقل از خبرآنلاین، سرهنگ منصور خدادادی، رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دریافت گزارش‌های متعددی مبنی‌بر افزایش سرقت به عنف در پوشش مسافرکش در شهرهای دو استان تهران و البرز، ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران تیم ویژه‌ای را در این خصوص تشکیل داد.

سرهنگ منصور خدادادی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد اعضای این باند اموال دختران و زنان جوان مسافر را با تهدید چاقو به سرقت می‌بردند و تعدادی از این زنان و دختران را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

سرهنگ خدادای با اشاره به دستگیری سه نفر از اعضای باند گفت: اعضای این باند تاکنون به بیش از ٢٠ فقره سرقت به عنف در شهرهای غرب دو استان تهران و البرز اعتراف و شاکیان این پرونده هم با حضور در پلیس آگاهی آنها را شناسایی کردند.

به گفته رییس پلیس آگاهی غرب تهران، با توجه به افزایش اعترافات اعضای این باند، چنانچه شهروندان در استان‌های تهران و البرز بدین شیوه مورد سرقت به عنف و اذیت و آزار قرار گرفته‌اند، می‌توانند برای شناسایی متهمان و پیگیری‌های قضایی به پلیس آگاهی غرب استان تهران در شهرک اداری شهرستان شهریار مراجعه کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی