پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو ۲۰۰۸

پیش پرداخت ۶۰ میلیونی پژو 2008 قانونی است

به گفته معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، در پیش فروش پژو 2008 با پیش پرداخت ۶۰ میلیون تومانی یعنی بیشتر از ۵۰درصد قانونی پیش فروش های خودرویی، هیچ تخلفی از سوی ایران خودرو صورت نگرفته و قطعا هماهنگی ها و مجوزهای لازم برای انجام این پیش فروش انجام شده است وگرنه در غیر اینصورت […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۱ تیر ۱۳۹۶

به گفته معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، در پیش فروش پژو 2008 با پیش پرداخت ۶۰ میلیون تومانی یعنی بیشتر از ۵۰درصد قانونی پیش فروش های خودرویی، هیچ تخلفی از سوی ایران خودرو صورت نگرفته و قطعا هماهنگی ها و مجوزهای لازم برای انجام این پیش فروش انجام شده است وگرنه در غیر اینصورت از سوی این خودروساز تخلف صورت گرفته است.

به نقل از خودرونگاران، محسن صالحی نیا در ادامه گفتگویش، تاکید کرد: خودروسازان بر اساس مفاد موارد قانونی پیش فروش خودرو می توانند هر نوع تغییری در شرایط فروش و البته دلیل این امر را به اطلاع سازمان حمایت از مصرف کننده گان برسانند و بعد از تائید و کسب مجوز از این سازمان با تغییر خواسته شده، اقدام به پیش فروش محصولات خود با روش مورد نظر کنند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که عدم اعلام قیمت نهایی برای زمان پیش فروش نوعی تخلف محسوب نمی شود نیز گفت: قطعا ایران خودرو در این خصوص نیز تمام هماهنگی های لازم را با سازمان حمایت انجام داده و به زودی قیمت نهایی این خودرو اعلام خواهد شد.

در همین راستا نیز یکی از مدیران ایران خودرو در گفتگو با خودرونگاران؛ تاکید کرد که گروه صنعتی ایران خودرو برای فروش پژو 2008 با قیمت 60 میلیون تومان از سازمان حمایت مجوز لازم را اخذ کرده است و هیچ گونه تخلفی در این زمینه رخ نداده است.

وی حتی تاکید کرد که قطعا پژو 2008 همان طور که بارها هم اعلام شده بود با قیمت کمتر از 100 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد.

بر اساس این گزارش و طبق اعلام ایران خودرو فردا اول تیرماه و روز شنبه سوم تیر ماه سه خودروی جدید ایران خودرو پیش فروش اینترنتی خواهند شد .ایران خودرو برای پژو 2008 هنوز هیچ قیمت نهایی اعلام نکرده است اما برای پیش پرداخحت آن مبلغ 60 میلیون تومان را از متقاضیان دریافت می کند.

پیش فروش پژو 2008 جدید ایران خودرو (تیر 96)

شرایط پیش فروش دنا پلاس و تندر 90 پلاس اتوماتیک ایران خودرو(خرداد 96)

زمان قطعی پیش فروش پژو 2008 ایران خودرو

ماجرای تولید پژو 206 و 207 اتوماتیک توسط ایران خودرو

معرفی و مشخصات کامل پژو 508 محصول جدید شرکت ایران خودرو و پژو (ایکاپ)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی