پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای توسان

فروش نقدی و پیش فروش توسان فول 2017 (مرداد 96)

کرمان موتور شرایط فروش نقدی و پیش فروش توسان فول 2017 کرمان موتور ویژه نیمه دوم مرداد ماه را اعلام کرد. بر اساس اعلام کرمان موتور، قیمت مصوب این خودرو 192 میلیون و 990 هزار تومان بوده که در شرایط فروش نقدی با موعد تحویل یک ماهه به فروش می‌رسد. در این شرایط امکان خرید […]

امیر
چهارشنبه - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶

کرمان موتور شرایط فروش نقدی و پیش فروش توسان فول 2017 کرمان موتور ویژه نیمه دوم مرداد ماه را اعلام کرد.

بر اساس اعلام کرمان موتور، قیمت مصوب این خودرو 192 میلیون و 990 هزار تومان بوده که در شرایط فروش نقدی با موعد تحویل یک ماهه به فروش می‌رسد.
در این شرایط امکان خرید این خودرو به صورت 2، 3 و 4 مرحله‌ای نیز وجود دارد که مبلغ پیش پرداخت در این شرایط به ترتیب، 90، 45 و 30 میلیون تومان و تحویل خودروها در مهر، آبان و آذر 96 خواهد بود. در این طرح تخفیف‌هایی برای خریداران در نظر گرفته شده است.
همچنین در شرایط فروش اقساطی با پیش پرداخت 100 میلیون و 90 هزار تومان ثبت نام می‌شود. الباقی مبلغ طی 12 قسط  به مبلغ 8 میلیون و 100 هزار تومان دریافت خواهد شد. موعد تحویل خودروها یک ماهه بوده و بابت تاخیر به ازای هر ماه 2.5 درصد سود تاخیر به مشتریان تعلق می گیرد.
سند خودرو تا پایان اقساط در رهن باقی می‌ماند.
موعد دریافت اقساط ماهیانه یا هر سه ماه یک چک و تاریخ اولین چک در صورت پرداخت به صورت هر سه ماه یکبار، 25 آبان 96 می باشد.
در شرایط اقساطی خودروها بدون بیمه بدنه واگذار نمی‌شوند.
قیمت نهایی شامل مالیات بر ارزش افزوده، بیمه شخص ثالث و عوارض شماره گذاری می باشد.

بررسی اجمالی توسان 2017 :

هیوندای برای توسان جدید 2 پیشرانه ۲ لیتری GDI با سیستم تزریق مستقیم سوخت و گیرباکس ۶ سرعته تیپ‌ترونیک و یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو که با گیرباکس ۷ سرعته دوبل‌کلاچ جفت می‌شود را در نظر گرفته است.

توسان‌های عرضه شده در ایران از پیشرانه ۲ لیتری GDI برخوردارند که علی‌رغم حجم کم‌تر نسبت به قبل، قدرت مناسبی تولید می‌کند. این پیشرانه ۱۶۲ اسب‌بخار قدرت و ۲۰۴ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که نسبت اسب‌بخار به ازای هر لیتر را به ۸۲ افزایش داده. با این تفاوت که مصرف سوخت کم‌تری نسبت به قبل دارد و با باک ۶۵ لیتری مسافت بیشتری را طی می‌کند.
شتاب توسان جدید به لطف گیرباکس ۶ سرعته تیپ‌ترونیک با عملکرد قابل تحسین و دقیق و کاهش وزن ۷۲ کیلوگرمی نسبت به قبل، مناسب است. هماهنگی جعبه‌دنده و موتور نیز بارها در طول حرکت نظر راننده را به خودش جلب می‌کند و بهتر از قبل است.
علی‌رغم سیستم تعلیق مستقل در چهارچرخ و بازنگری‌های انجام شده، سواری توسان جدید مثل قبل کمی تکان دارد و برای کسانی که به دنبال راحتی مطلق هستند چندان راحت نیست.

با تخفیف ویژه جک S3 بخرید (مرداد 96)

رشد خودروهای برقی ؛ چالشی پیش روی تقاضای نفت

داخلی سازی 40 درصدی پژو 2008 تا پایان سال

97فروش میتسوبیشی لنسر با تحویل 4 روزه (مرداد 96)

فروش نقدی پژو 301 ایکاپ (مرداد 96)

خودروهای هیبریدی مورد استقبال قرار گرفته اند

فروش هیوندا سوناتا با اقساط 12 ماهه (مرداد 96)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی