پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایرتویا_تویوتا_لوگو

با پروژه خودروهای کارکرده ایرتویا بیشتر آشنا شوید

طرح ویژه خرید و فروش خودروهای دست دوم و کارکرده ایرتویا نماینده انحصاری تویوتا در ایران به شرح ذیل اعلام می شود. خریداران خودروهای دست دوم همیشه با عدم اطمینان به سراغ خودروی مورد نظرشان می روند، زیرا اطلاعات دقیقی از گذشته خودرو خصوصا وضعیت فنی آن ندارند. از طرف دیگر فروشندگان سعی دارند خودروی […]

امیر
شنبه - ۴ شهریور ۱۳۹۶

طرح ویژه خرید و فروش خودروهای دست دوم و کارکرده ایرتویا نماینده انحصاری تویوتا در ایران به شرح ذیل اعلام می شود.

خریداران خودروهای دست دوم همیشه با عدم اطمینان به سراغ خودروی مورد نظرشان می روند، زیرا اطلاعات دقیقی از گذشته خودرو خصوصا وضعیت فنی آن ندارند. از طرف دیگر فروشندگان سعی دارند خودروی دست دوم و کارکرده خود را با قیمت بیشتر و ضرر کمتری بفروش برسانند. در این میان یافتن بنگاه های منصف و مطمئن به منظور اطمینان خاطر طرفین معامله نیز بر سختی این امر افزوده است.

شرکت ایرتویا نماینده انحصاری محصولات تویوتا در ایران، با بهرمندی از دانش تویوتا طرح ویژه ” خودروهای کارکرده و دست دوم” را با رعایت استانداردهای شرکت تویوتا موتورز در سایتی ویژه به زودی راه اندازی خواهد کرد. سایتی که مزایای بسیار زیادی برای مشتریان محترم خودروهای کارکرده و دست دوم برند تویوتا و لکسوس دارد. حذف واسطه و دلال ها برای خرید و فروش خودرو، اطمینان از خرید، اطلاع از قیمت کارشناسی دقیق خودرو، ایجاد نظم خاص جهت سهولت در دسترسی به خودروهای مورد نظر و… تنها برخی از مزایای راه اندازی این سایت است.

راه اندازی این سایت توسط ایرتویا کمک شایانی به مالکین خودروهای تویوتا و لکسوس جهت تهیه هرچه آسان و مطمئن تر خودروهای کارکرده و دست دوم می کند. خودروهایی که با توجه به کارکرد بالایشان باز هم از کیفیت بالا و استهلاک پایینی نسبت به دیگر برندها برخوردار هستند.در این سایت متخصصین و کارشناسان مجرب از سوی شرکت ایرتویا فعالیت دارند که تمامی خودروها را مورد ارزیابی و بررسی قرار می دهند. این متخصصین و کارشناسان تمامی وضعیت خودرو نظیر بدنه، شاسی، موتور، گیربکس، سیستم برق کشی و… را با داشتن تجهیزات و امکانات جدید و برزو مورد بررسی قرار می دهند.

از آنجایی که ایرتویا رتبه اول خدمات پس از فروش و رضایتمندی مشتریان را نیز در بین دیگر شرکت های وارد کننده خودرو کسب کرده است، در خصوص ارائه خدمات به خودروهای کارکرده و دست دوم به مالکین مزایای قابل توجهی را بریشان در نظر گرفته است. خودروهایی که در این سایت معرفی می شوند دارای گارانتی ویژه ای هستند. گارانتی که با داشتن گواهی فنی از سوی شرکت ایرتویا، اعتبار بیشتری پیدا خواهد کرد.

شرکت ایرتویا با علم به این موضوع که نگرانی از سلامت خودرو همواره یکی از بزرگترین دغدغه های خریداران خودروهای دست دوم بوده است، اکنون امکان بازدید از خودروها، بررسی فنی، قیمت گذاری منصفانه، ارائه گواهی فنی و خدمات گارانتی را با هدف رضایت هرچه بیشتر خریداران محترم فراهم نموده است تا خریداران محترم با اطمینان بیشتر و با توجه به برند قدیمی ایرتویا اقدام به خرید نمایند.

شرکت ایرتویا برای مالکان و فروشندگان خودروهای دست دوم و کارکرده نیز امتیازات ویژه ای را درنظر گرفته است. طبق این طرح مالکین و فروشندگان محترم می توانند از امکان تعویض خودروی دست دوم و کارکرده خود با خودروی نو و یا خودروهای کارکرده دارای گواهی فنی و گارانتی رسمی شرکت ایرتویا بهرمند شوند. شرکت ایرتویا نیز همواره با کارشناسان خود در بخش های ثبت قرار داد، انتقال وجه، شماره گذاری، استعلام و… در کنار مشتریان عزیز خواهد بود.

شرکت ایرتویا با دارا بودن متخصصان مجرب در بخش کارشناسی خودروهای کارکرده و دست دوم، بهرمندی از بروز ترین تجهیزات و امکانات جهت بررسی وضعیت خودروهای کارکرده و دست دوم اقدام به ارائه گواهی فنی معتبر می نماید.

مالکین محترم تویوتا و لکسوس مادامی که از محصولات این شرکت استفاده می کنند از چتر حمایتی ایرتویا نیز بهرمند خواهند بود حتی مالکینی که خودروهای دست دوم و کارکرده را انتخاب می کنند.

4 قدم ساده برای پنچرگیری تایر خودرو

کیا اپتیما چه قدر ایمن است؟

تردد خودروهای عراقی بدون اخذ روادید در منطقه آزاد اروند

با مشخصات فنی و امکانات ساینا اتوماتیک آشنا شوید

همسو شدن توسعه صنعت خودرو کشور با خودروسازی جهانی

ترکشهای توقف ثبت سفارش خودرو

قیمت خودروهای پرطرفدار بازار کشور

 

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • صدر | 04/06/1396 در 15:21

    بسیار کار خوبیست بنده شخصا یک تویوتای کار کرده را به ماشین صفر چینی و یرانی ترجیح میدهم
    6سال تویوتای کارینای خرگوشی مدل 56 داشتم همه جا رفتم یکبار مارا در جاده نگذاشت روزی که برای اسقاطش رفتم 140کیلومتر راحت راه میرفت خیلی خیف بود چون بجاش 405 پژو صفر گرفتم که در مقابل تویوتای32ساله.ی من لگن و پیرمردی بیش نبود کارتان عالیست فقط اطلاع.رسانی کنید

کیوسک مطبوعاتی