پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

افتتاحیه پرشیا خودرو

بازگشایی نمایندگی شماره ۳ پرشیا خودرو

نمايندگي شماره 3 شركت پرشيا خودرو با جدیدترین استانداردهای ب ام و آلمان بازگشایی شد. بعدازظهر روز جمعه، سوم شهریورماه مراسم بازگشايي نمایندگی شماره 3 پرشيا خودرو، در محل اين نمایندگی برگزار شد. به دنبال برنامه‌های پرشیا خودرو، نماینده فروش و خدمات ب ام و در ایران برای توسعه فعالیت‌های خود،نمایندگی مجاز شماره 3 پرشيا خودرو (ابوالحسني) که دارای شوروم مستقل فروش است، با جدیدترین استانداردهای […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۴ شهریور ۱۳۹۶

نمايندگي شماره 3 شركت پرشيا خودرو با جدیدترین استانداردهای ب ام و آلمان بازگشایی شد.

بعدازظهر روز جمعه، سوم شهریورماه مراسم بازگشايي نمایندگی شماره 3 پرشيا خودرو، در محل اين نمایندگی برگزار شد.

به دنبال برنامه‌های پرشیا خودرو، نماینده فروش و خدمات ب ام و در ایران برای توسعه فعالیت‌های خود،نمایندگی مجاز شماره 3 پرشيا خودرو (ابوالحسني) که دارای شوروم مستقل فروش است، با جدیدترین استانداردهای ب ام و آلمان در شمال تهران بازگشایی شد.

مراسم بازگشايي اين نمايندگي واقع در خيابان شريعتي پایین‌تر از پل صدر، با حضور مدیران ارشد شركت پرشيا خودرو و تني چند از چهره‌های مردمي و محبوب و مهمانان مدعو صورت گرفت.

با توجه به موقعیت محلی استراتژیک و امکانات وسیع این نمایندگی، آخرین استانداردهای الزامی کمپانی ب ام و توسط شرکت پرشيا خودرو در این نمایندگی پیاده‌سازی شده است.

اين نمايندگي كه پيش از اين در خيابان وليعصر تهران مشغول به فعاليت بوده از سابقه و اعتبار خوبي برخوردار است، پس از مدتی مجدداً فعاليت خود را در محل جديد،‌ بهتر از قبل شروع كرده است.

شایان‌ذکر است در حال حاضر شبکه فروش و خدمات پس از فروش پرشيا خودرو با بيش از 18 نمایندگی با راهبری افراد با سابقه اين حوزه، مشغول ارائه خدمات به مشتریان سراسر کشور است.

 

مسابقات درگ قهرمانی کشور با حمایت پرشیا خودرو برگزار شد

گردهمایی برترین فروشندگان شرکت پرشیا خودرو

پرشیا خودرو از قهرمان جدید سری 5 پرده برداشت

ب ام و سری 3 جدید 2 دیفرانسیل در راه ایران

پنجه در پنجه! مقایسه ب ام و سری ۲ و پورشه باکستر

جدال شاسی بلندهای اسپرت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی