پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو تلیسمان-رنو کولئوس (نگین خودرو)

قیمت مدل های 2018 کولئوس و تلیسمان بالا کشید

نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، به دلیل نوسانات نرخ ارز، قیمت مدل‌های 2018 دو محصول پرطرفدار خود یعنی تلیسمان و کولئوس را افزایش داد. پرفروش ترین خودروهای وارداتی و داخلی در سال 96/ رنو با تلیسمان و کولئوس در صدر جدول  نگین خودرو قیمت مدل‌های 2018 رنو تلیسمان و رنو کولئوس را اعلام […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۶ شهریور ۱۳۹۶

نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، به دلیل نوسانات نرخ ارز، قیمت مدل‌های 2018 دو محصول پرطرفدار خود یعنی تلیسمان و کولئوس را افزایش داد.

پرفروش ترین خودروهای وارداتی و داخلی در سال 96/ رنو با تلیسمان و کولئوس در صدر جدول

 نگین خودرو قیمت مدل‌های 2018 رنو تلیسمان و رنو کولئوس را اعلام کرد که بر این اساس هر دو محصول شاهد افزایش قیمت بوده‌اند.

قیمت جدید محصولات رنو

رنو تلیسمان مدل 2018 معادل 210 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و شاسی‌بلند رنو کولئوس هم در مدل 2018 قیمتی معادل 235 میلیون تومان خواهد داشت. در پی این افزایش قیمت، خبری از آغاز فروش این محصولات نیست و فروش مدل 2018 رنو تلیسمان و رنو کلئوس منوط به باز شدن سایت ثبت سفارش است.

بخشی از این افزایش قیمت ناشی از تغییر مدل خودروها از 2017 به 2018 است که از سوی گمرک اعمال می‌شود اما اصلی‌ترین دلیل این افزایش، ناشی از نوسانات نرخ ارز است. با توجه به افزایش قابل‌توجه نرخ ارزهای بین‌المللی و به‌ویژه یورو، قیمت خودروهای وارداتی نیز افزایش خواهد یافت.

ترکیب تیم برنده رنو / اروپایی ها در خط اول صنعت خودرو کشور

امضا قرارداد توسعه و تولید خودروهای جدید بین رنو، نگین خودرو و ایدرو

تجربه 350 کیلومتر رانندگی با رنو تلیسمان (گزارش)

نحوه استفاده از نمایشگاه مجازی رنو کولئوس

تست فنی جامع رنو کولئوس جدید در کویر و کوهستان (گزارش)

هاکی روی برف با رنو کولئوس جدید (2017)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی