پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آرین موتور-نمایشگاه خودرو تبریز

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۱۱)/ DS برای اولین بار به تبریز آمد

در نمایشگاه‌های خودرویی که در شهرهای مختلف و دوره‌های قبلی برگزار شد، شرکت آرین موتور هموار حضور پررنگ و گسترده‌ای داشته و در کنار این حضور، همیشه سعی کرده با کامل‌ترین و جدیدترین سبد محصولات‌اش در نمایشگاه‌ها حاضر شود. نمایشگاه تبریز نیز از این قاعده مستثنی نیست و آرین موتور با دو برند میتسوبیشی و […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

در نمایشگاه‌های خودرویی که در شهرهای مختلف و دوره‌های قبلی برگزار شد، شرکت آرین موتور هموار حضور پررنگ و گسترده‌ای داشته و در کنار این حضور، همیشه سعی کرده با کامل‌ترین و جدیدترین سبد محصولات‌اش در نمایشگاه‌ها حاضر شود. نمایشگاه تبریز نیز از این قاعده مستثنی نیست و آرین موتور با دو برند میتسوبیشی و DS حضور چشمگیری در بیست و یکمین نمایشگاه خودرو تبریز دارد. آرین موتور در این رویداد خودرویی یک خبر ویژه نیز برای تبریزی‌ها دارد و آن عرضه برند DS برای اولین در شهر تبریز است. در همین راستا گفت و گویی داریم با جناب آقای علی شکوهی (مدیر بازاریابی شرکت آرین موتور) تا بیشتر با حال و هوا و استراتژی‌های این گروه خودرویی در پایتخت سابق ایران آشنا شویم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو :

جناب آقای شکوهی، آرین موتور همواره حضور پررنگی در نمایشگاه‌های خودرویی از جمله تهران، کرج، شیراز و ارومیه داشته. اما در یکسری نمایشگاه‌ها هر ۲ برند میتسوبیشی و DS به نمایش درآمده و در یعضی‌ها تنها برند میتسوبیشی عرضه شده است. دلیل این اتفاق را برای ما بگویید:

آرین موتور از ابتدای سال ۹۶ در نمایشگاه البرز حاضر شد، بعد از آن نمایشگاه‌های شیراز و مشهد و حالا نمایشگاه خودرو تبریز. ما در نمایشگاه تبریز و شیراز علاوه بر برند میتسوبیشی، برند DS را نیز به نمایش گذاشتیم. حضور ما در نمایشگاه‌های مختلف با برندهای متفاوت، به ظرفیت های آن شهرها و نمایشگاه‌ها بستگی دارد. اینکه از نمایشگاه تا چه اندازه استقبال می‌شود و چقدر بازدید کننده دارد و اینکه ظرفیت واردات خودرو و بازار در آن شهر چگونه ارزیابی می‌شود.

تبریز از این نظر شهری استراتژیک به شمار می رود و بازاری مناسب خودروهای خاص و پرمیوم است. که DS با توجه به اینکه در دسته بندی خودروهای لاکچری جای می‌گیرد، می‌تواند موقعیت مناسبی در تبریز داشته باشد.

همان طور که می‌بینید غرفه سازی محصولات ما کاملا در شان برندهایمان بوده. هم DS و هم میتسوبیشی در ۲ غرفه مجزا شرکت کرده‌اند و در دیزاین این غرفه‌ها، استانداردهای هر ۲ برند کاملا رعایت شده و تمام تلاشمان را کرده‌ایم که به این استانداردها احترام بگذاریم و امیدواریم در تبریز به اهداف مشخص شده در فروش خودرو برسیم.

سبد محصولات DS در این نمایشگاه کامل است و در روز اول از این خودروها رونمایی به عمل آورده‌اید. راجع به این حضور بیشتر برای ما توضیح دهید:

میتسوبیشی پیش از این در بازار خودرو تبریز حاضر بوده، اما این نمایشگاه نخستین باری است DS به طور رسمی عرضه می‌شود. پیش از این DS در شهر تبریز نمایندگی نداشته و حالا همچون میتسوبیشی در این شهر صاحب نمایندگی شده است و با توجه به اینکه هدف ما آشنایی هرچه بیشتر بازدیدکنندگان تبریزی با محصولات برند DS بود، همه مدل‌های جدید موجود در سبد محصولات این برند لاکچری را به نمایشگاه آوردیم و رونمایی برگزار کردیم.

به مناسبت برگزاری این نمایشگاه برای خودروهای میتسوبیشی و DS شرایط فروش ویژه‌ای در نظر گرفته‌اید؟

بله، ما برای فروش محصولات DS  در نمایشگاه خودرو تبریز ۱ درصد تخفیف نقدی در نظر گرفته‌ایم. این در حالی است که در حالت عادی ۳ درصد تخفیف برای خرید نقدی محصولات DS در نظر گرفته شده است. همچنین خریداران می‌توانند هزینه خرید خودرو را با اقساط ۱۲ تا ۲۴ ماهه پرداخت کنند.

با توجه به اینکه اخیرا بسته شدن ثبت سفارش خودرو مشکلاتی را برای خریداران و واردکنندگان خودرو پدید آورده، می‌خواستیم بدانیم که آیا این اتفاق فروش و تعهدات شما در قبال محصولات‌تان را تحت تاثیر قرار داده است؟

اتفاقا این اتفاق باعث افزایش فروش ما شده. اما متاسفانه این اتفاق آشفتگی بازار خودرو را به همراه داشته و باعث سردرگمی مشتریان شده است. تعدادی از مشتریان در این شرایط نمی‌توانند برای خرید تصمیم گیری کنند. از طرفی عزیزانی که پیش از این محصولات ما را خریده‌اند، دچار دلواپسی شده و دائما به نمایندگی‌ها ما مراجعه می‌کنند. اما از آنجایی که ما بر اساس تعداد ثبت سفارشی که در اختیار داریم اقدام به فروش خودرو می‌کنیم، این اتفاق روی تعهدات ما تاثیری ندارد و مشکلی در این زمینه نیست.

جناب اقای شکوهی، طبق صحبت‌های گذشته، امسال سال خاصی برای برند میتسوبیشی و DS خواهد بود. در نظر دارید ۲ محصول جدید در کلاس شاسی بلند را به بازار عرضه کنید. این روند در چه مرحله‌ای قرار دارد و این خودروها چه زمانی در بازار عرضه می‌شوند؟

۲ محصول میتسوبیشی اکلیپس کراس و DS7 در سال ۹۶ در ایران عرضه خواهند شد. نمونه‌های آزمایشی هر ۲ خودرو به ایران آمده تا مورد آزمایش‌های مخصوص قرار بگیرند. یک تیم حرفه‌ای از فرانسه به ایران آمده و مشغول آزمایش و بررسی DS7 در جاده‌های ایران است. برنامه ما این است که هر ۲ این خودروها را در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی کنیم. نمایشگاه خودرو تهران از ۷ تا ۱۰ آذر ماه ۹۶ برگزار خواهد شد.

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (1)/حضور کارمانیا با سبدی متنوع از محصولات بی وای دی

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (2)/ ولوو FM در مسیر تبریز

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (3)/ نمایشگاهی استراتژیک در نزدیکی نبض ترانزیت

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۴)/ فستیوال تنوع در سبد محصولات آرین موتور

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۵)/ F3 در کانون توجهات غرفه کارمانیا

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۶)/ بسترن B30 مورد توجه تبریزی‌ها

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۷)/ عرض اندام کوراندو جدید در کارزار تبریز

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۸)/مهمان ناآرام غرفه نیسان

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۹)/ زمزمه تنوع محصولات جیلی

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۱۰)/ قطب فروش ام وی ام در شمال غرب کشور

لینک‌های مرتبط به بررسی و معرفی محصولات DS و میتسوبیشی:

DS7 کراس بک ، کابوس جدید شاسی‌بلندهای لوکس

تست جاده محصولات آرین موتور ، از تهران تا خالد نبی (قسمت اول: DS)

بررسی میتسوبیشی اوتلندر 2017

DS6 چالشی جدید برای کراس اوورهای لوکس بازار ایران

بررسی فنی DS5 جدید، سوغات لوکس فرانسوی

رونمایی از DS3 در نمایشگاه خودرو تهران

میتسوبیشی اکلیپس کراس به زودی در ایران

تست جاده محصولات آرین موتور ، از تهران تا خالد نبی (قسمت دوم: میتسوبیشی)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی