پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

mg-gs_ام جی_جی اس

انتخاب هایی از شاسی بلند های چینی بازار

در این بخش ما قصد معرفی اجمالی از خودروهای شاسی بلند چینی که در بازار کشور وجود دارد بپردازیم و خودروهایی که با هم در محدوده قیمتی همدیگر بوده و در بازار با هم به رقابت تنگاتنگی هستند. ام جی مطمئنا برای خریداران برند ام‌جی خوشایند نیست که آنها را با دیگر برندهای چینی یک‌کاسه […]

امیر
یکشنبه - ۱۹ شهریور ۱۳۹۶

در این بخش ما قصد معرفی اجمالی از خودروهای شاسی بلند چینی که در بازار کشور وجود دارد بپردازیم و خودروهایی که با هم در محدوده قیمتی همدیگر بوده و در بازار با هم به رقابت تنگاتنگی هستند.

ام جی

2016-MG-GS-ام جی جی اس 2016

مطمئنا برای خریداران برند ام‌جی خوشایند نیست که آنها را با دیگر برندهای چینی یک‌کاسه کنیم اما این یک حقیقت تلخ است و باید آن را پذیرفت. ام‌جی برخلاف ولوو که پس از واگذاری به چینی‌ها اروپایی ماند، کاملا چینی شد و گرچه توانست تا حدی به روزهای خوش گذشته برگردد اما موفق نشد اصالت و اعتبار خود را چندان حفظ کند. این شاسی‌بلند ۱۷۲ میلیون تومانی البته جدای از کیفیت ساخت متوسطی که دارد، از نقاط قوت متعددی سود برده و برای نمونه از موتور ۲۱۷ اسب بخاری و سیستم۴ چرخ محرک استفاده می‌کند که هندلینگ کم‌نظیری برای جی‌اس به ارمغان می‌آورد.

این خودرو که یک سر و گردن از دیگر محصولات چینی این رده از بازار بالاتر است، بهلطف رگ و ریشه اروپایی خود توانسته دل خریداران تنوع‌طلب را بدست آورده و جایگزین خوبی برای خودروهای کره‌ای باشد. با توجه به قیمت ۱۷۲ میلیون تومانی این شاسی‌بلند، ام‌ی سعی کرده از قوی‌ترین موتور خود که یک گونه ۲۰۰۰سی‌سی توربو است استفاده کند که نتیجه آن شتاب بالا و سرعتی تا مرز ۲۳۰ کیلومتر در ساعت است. در عین حال تنها مدلی که می تواند به جانشین غیر چینی ام‌جی جی‌اس در این رنج مطرح باشد، میتسوبیشی ای‌اس‌ایکس ۲۰۱۷ است که حدود ۱۷۸ میلیون تومان قیمت دارد.

فوتون ساوانا

فوتون ساوانا_شاسی بلند عظیم خودرو

قیمت : ۱۶۰ میلیون تومان
موتور : ۲۰۰۰سی‌سی توربو
قدرت : ۱۹۴ اسب بخار
سرعت : ۲۰۰ کیلومتر در ساعت
مدل جانشین غیر چینی : سانگ‌یانگ کوراندو ۲۰۱۷
عرضه‌کننده : عظیم خودرو
این جدیدترین پیشنهاد چینی‌ها برای خریداران ایرانی است که قیمتی حدود 160 میلیونی داشته و ظاهر سرسختی دارد. ساوانا به گفته واردکننده یک اس‌یووی است و نه کراس‌اوور ازینرو توانایی آفرود داشته و در عین حال مصرف سوخت بیشتری دارد. هفت سرنشین را می‌تواند با خود به همه جا برده و در عین حال امکانات مناسبی نیز دارد.

تیگو 7 فول

چری تیگو7قیمت : ۱۲۷ میلیون
موتور : ۱۵۰۰ توربو
قدرت : ۱۴۷ اسب بخار
سرعت : ۲۰۰ کیلومتر در ساعت
مدل جانشین غیر چینی : هیوندای توسان
عرضه‌کننده : مدیران خودرو
به جرات می‌توان گفت مدرن‌ترین خودروی ساخت چین از آغاز تا کنون است که به مدد سرمایه‌گذاری سنگین چری در بخش طراحی، تولید و بازاریابی، سعی دارد خود را به عنوان جدیدترین جانشین باکیفیت خودروهای کره‌ای جا بزند. این چینی جسور از حیث آپشن هیچ چیز کم ندارد و علاوه بر موارد عادی، به گیربکس دوکلاچه ۷دنده، چرم فراوان در کابین، سقف پانورامیک و ۶ کیسه هوا مجهز است.

BYD S6

BYD S6مهمترین ویژگی خود را پیوند فنی با لکسوس می‌داند و در عین حال در تبلیغات بازاریابی سازنده می‌توان نشانه‌های بسیاری برای لوکس‌ جلوه دادن اس۶ دید. این خودرو به لطف طول بلند بدنه، واقعا جادار و مستحکم است و فنربندی مناسبی دارد.
قیمت : ۹۹ میلیون تومان
موتور : ۲۴۰۰سی‌سی
قدرت : ۱۶۰ اسب بخار
سرعت : ۲۰۵ کیلومتر در ساعت
مدل جانشین غیر چینی : سانگ‌یانگ تیوولی
عرضه‌کننده : کارمانیا

جک S5 توربو

جک S5 اتوماتیک_اس 5-1مهمترین ویژگی خود را پیوند فنی با لکسوس می‌داند و در عین حال در تبلیغات بازاریابی سازنده می‌توان نشانه‌های بسیاری برای لوکس‌ جلوه دادن اس۶ دید. این خودرو به لطف طول بلند بدنه، واقعا جادار و مستحکم است و فنربندی مناسبی دارد.
قیمت : ۹۹ میلیون تومان
موتور : ۲۴۰۰سی‌سی
قدرت : ۱۶۰ اسب بخار
سرعت : ۲۰۵ کیلومتر در ساعت
مدل جانشین غیر چینی : سانگ‌یانگ تیوولی
عرضه‌کننده : کارمانیا

هاوال H6

هاوال H6

موتور این خودرو ساخت میتسوبیشی بوده و با گونه اوت‌لندر یکی است گرچه بازدهی کمتری دارد. امکانات اچ۶ مثل سانروف دو تکه، صندلی‌های چرمی و صندلی‌های گرمکن‌دار در کنار اتاق بزرگ خودرو باعث شده تا برای خانواده‌های بزرگ انتخابی مناسب و تجملی باشد.
قیمت : ۹۰ میلیون
موتور : ۲۴۰۰سی‌سی
قدرت : ۱۶۲ اسب بخار
سرعت : ۱۹۰ کیلومتر
مدل جانشین غیر چینی : ب.ام.و ایکس۳ مدل ۲۰۰۵
عرضه‌کننده : عظیم خودرو

هایما S7 توربو

هایما اس 7_S7خودروی خوبی است و به نسبت برخی دیگر از چینی‌های بازار کیفیت ساخت بهتری دارد. در دو سال اخیر توانسته چهار تا 5 هزار دستگاه فروش داشته باشد و بازار خوبی برای خود خلق کند. چهار کیسه هوای ایمن، یسان روف، صفحه نمایش 7 اینچی لمسی در کنار صندلی 8 جهته برقی از هایما محصولی پرآپشن و راحت ساخته که به نسبت رقبا قیمت مناسبی دارد.

قیمت : 92 میلیون
موتور : 1800 سی‌سی
قدرت : 170 اسب بخار
سرعت : 205 کیلومتر
مدل جانشین غیر چینی : هیوندای توسان 2010 کارکرده
عرضه‌کننده : ایران خودرو

منبع : ایران جیب

مقایسه دو نسل از مرسدس بنز S کلاس

کدام هیبریدی؟/مقایسه تویوتا کمری هیبرید و هیوندای سوناتا هیبرید

آیا ۳۰ اسب بخار ۵۰ میلیون می‌ارزد؟/ مقایسه کوراندو و اسپرتیج

کدام وانت را بخریم؟ مقایسه وانت آریسان و وانت پراید

مقایسه رنو ساندرو و پژو ۲۰۷ جدید (اتفاق‌های خوب در کلاس هاچ‌بک‌های جمع و جور)

کیفیت یا تنوع؟ مقایسه چانگان CS35 و ام وی ام X22

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی