پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه خودرو تهران-ایرتویا

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 6/ جنس نمایشگاه جور شد ((قطعی شدن حضور 48 برند معتبر))

با توجه به استقبال گسترده از نمایشگاه خودرو تهران در سال گذشته، برندهای خودرویی به دور دوم این نمایشگاه که در آذر ماه برگزار می شود اهمیت ویژه ای داده اند و برای هرچه پررنگ تر از سال گذشته تلاش می کنند. بنا بر اعلام برگزارکنندگان نمایشگاه خودرو تهران، تا امروز حضور 48 برند معتبر خودرویی […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۳ آبان ۱۳۹۶

با توجه به استقبال گسترده از نمایشگاه خودرو تهران در سال گذشته، برندهای خودرویی به دور دوم این نمایشگاه که در آذر ماه برگزار می شود اهمیت ویژه ای داده اند و برای هرچه پررنگ تر از سال گذشته تلاش می کنند. بنا بر اعلام برگزارکنندگان نمایشگاه خودرو تهران، تا امروز حضور 48 برند معتبر خودرویی در نمایشگاه خودرو تهران امسال قطعی شده و خبرها حکایت از این دارد که صد در صد ظرفیت نمایشگاه تکمیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سال گذشته پس از وقفه ای 11 ساله نمایشگاه خودرو تهران در شهر جدید نمایشگاهی آفتاب در حالی برگزار شد که بسیاری از برندهای معتبر خودرویی به دلایل مختلف نتوانستند در نمایشگاه خودرو پایتخت حضور پیدا کنند. البته خودروسازان داخلی نیز برای ثبت نامشان در این نمایشگاه با کمترین ظرفیت و توان ممکن در نمایشگاه حاضر شدند. از همان زمان مدیران و برگزارکنندگان نمایشگاه تهران مقدمات نمایشگاه سال بعد را آغاز کرده و با همفکری که با خودروسازان و واردکنندگان شد زمان برگزاری نمایشگاه از بهمن به آذرماه تغییر کرد.

زمان برگزاری نمایشگاه ، نقطه ضعفی بود که در سال گذشته خودروسازان و واردکنندگان خودرو نسبت به نمایشگاه تهران وارد می کردند. بی شک با برگزاری نمایشگاه در فصل پاییز هم شرکت های خودرویی می توانند با توان بیشتر و فکر آرام تری به نمایشگاه ورود کنند و هم علاقه مندان و خریداران می توانند بعد از نمایشگاه با صبر و حوصله بیشتری خودروی آینده خود را انتخاب کنند.
حضور 48 برند معتبر خودرویی داخلی و خارجی از جمله سیتروئن، چانگان، کیا، ولوو، برلیانس، رنو، میتسوبیشی، دی.اس، مزدا، Faw، سانگ یانگ، لوکسژن، پژو، هایما، فوتون، بنز، هیوندای، بی وای دی، چری، ام.وی.ام، بورگوارد، بایک، کاماز، فولکس واگن، اسکانیا و … می تواند این نکته را ثابت کند که بازگشت نمایشگاه خودرو پایتخت برای همه مجموعه های فعال در بازار خودروی ایران مهم و حیاتی است و حال که با درایت برگزارکنندگان، زمان این نمایشگاه نیز بهتر شده ، این خودرویی ها هستند که پایتخت و نمایشگاه خودروی آن را تنها نخواهند گذاشت تا نمایشگاه خودروی تهران بتواند به موقعیت گذشته خود بازگردد.

مروری بر آمار و ارقام نمایشگاه خودرو تهران

سال گذشته این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 80 هزار متر مربع و با استقبال گسترده و بی نظیر مردم و فعالان صنعت خودرو کشور مواجه بود به طوری که طی 5 روز برگزاری نمایشگاه یک میلیون و 460 هزار نفر از این رویداد مهم بازدید کردند که در جای خود می تواند یک رکورد محسوب شود.

در سال جاری نیز فضای نمایشگاهی همان 80 هزار متر مربع خواهد بود اما به دلیل استقبال بی نظیر شرکت های خودروسازی، در نمایشگاه امسال صنایع وابسته حضور نخواهند داشت.
به گفته علیرضا عاجزی مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو تهران، درنمایشگاه امسال شاهد اجرای برنامه های متنوع جانبی شامل تست درایو، نشست خبری، رونمایی از محصولات جدید، کلوپ ماکت، نمایش خودروهای کلاسیک، آفرود، موتورسیکلت های برقی و … خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقات جالب و جدید این نمایشگاه، بهره برداری از نرم افزاری است که به بازدیدکنندگان برای گشت و گذار بهتر در این رویداد کمک می کند. نرم افزار نمایشگاه خودرو تهران با امکاناتی نظیر راه های دسترسی به نمایشگاه و نقشه نمایشگاه و سایر موارد در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است این نمایشگاه امسال در تاریخ 6 الی 10 آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار می شود. با پایگاه خبری جوان خودرو، در جریان جدیدترین اخبار نمایشگاه قرار بگیرید.

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره ۵/ آیا بورگوارد BX7 مهمان شهر آفتاب می‌شود؟

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 4/حداقلی های پارسال، پر سر و صداهای امسال

نمایشگاه خودرو تهران (آذر ۹۶)-شماره ۳/ جزییات برگزاری دوره جدید در حاشیه رونمایی از پوستر نمایشگاه

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 2/ رونمایی از پوستر نمایشگاه در مراسمی ویژه

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 1/انتظار برای پاییز خودرویی در آفتاب

مهمترین اخبار نمایشگاه بین المللی خودرو تهران در سال 95:

غرفه ایرتویا ، پربازدیدترین غرفه نمایشگاه خودرو تهران

استقبال بي نظير از غرفه DS Automobiles در نمایشگاه تهران

بازدید وزیر صنعت از غرفه ایران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران

رونمایی از محصولات جدید کارمانیا در نمایشگاه خودرو تهران

پای ایران خودرو و سایپا هم به نمایشگاه خودرو تهران باز شد

هجوم لشگر هیبریدی ها به نمایشگاه خودرو تهران

برپایی نمایشگاه خودرو تهران پس از 11 سال

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی