پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جهان نوین آریا

دلایل زیست محیطی، عامل لغو گردهمایی ایکس تریل سواران

پس از اعلام فراخوان در گردهمایی ایکس تریل سواران، نامه‌ای از طرف یکی از دوستداران محیط زیست دریافت کردیم. در این نامه، نگرانی‌هایی در مورد پیامدهای منفی برگزاری این گردهمایی در کویر مرنجاب مطرح شده بود. حفاظت از محیط زیست و پایبندی به مسئولیت‌های اجتماعی از ارزش‌های بنیادین شرکت نیسان و نمایندگی آن در ایران […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۹ آبان ۱۳۹۶

پس از اعلام فراخوان در گردهمایی ایکس تریل سواران، نامه‌ای از طرف یکی از دوستداران محیط زیست دریافت کردیم. در این نامه، نگرانی‌هایی در مورد پیامدهای منفی برگزاری این گردهمایی در کویر مرنجاب مطرح شده بود.

حفاظت از محیط زیست و پایبندی به مسئولیت‌های اجتماعی از ارزش‌های بنیادین شرکت نیسان و نمایندگی آن در ایران است. در همین راستا، فراخوان دعوت از ایکس تریل سواران برای حضور در کویر مرنجاب را لغو می‌کنیم.

لازم به ذکر است شرکت نیسان یکی از پیشگامان ساخت خودروهای الکتریکی‌ست که از سال ۲۰۱۰ وارد این عرصه شد و تاکنون بیش از ۲۵۰ هزار نفر در جهان، مالکان این خودروی سبز هستند. همچنین تمامی خودروهای عرضه شده توسط نیسان از جمله نیسان جوک و ایکس تریل ، مطابق با استانداردهای زیست محطیی یورو ۶ و با کمترین میزان آلایندگی به بازار عرضه می‌شوند.

شرکت جهان نوین آریا با توجه به تعهد خود به ساختن ایرانی آبادتر و حفظ زیستگاه طبیعی زمین، از شما نیسان‌سواران عزیز دعوت می‌کند که پیشنهادات خود را برای محل مناسب برگزاری گردهمایی نیسان‌ سواران مطرح کنید. مشتاق دریافت پیشنهادات‌تان هستیم.

با همراهی شما بزرگواران، تمامی رویدادها و گردهمایی‌های نیسان با تفکر محیط زیستی اجرا خواهد شد.

تست فنی جامع نیسان ایکس تریل (آنرود و آفرود)

جدیدترین قیمت محصولات نیسان (مهر 96)

نیسان ، ایکس تریل 2018 را به بازار فرستاد

فراخوان 1.2 میلیونی نیسان در بازار ژاپن

آغاز به کار شعبه مرکزی و اداره تحویل نیسان در ایران

سیستم چهارچرخ محرک نیسان

نیسان GT-R افسانه سرزمین افسانه ها + فیلم

آیا کانسپت های پرطرفدار نیسان به تولید می رسند؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی