پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس GT4

اطلاعات تازه از مرسدس بنز GT4

مرسدس بنز GT4 دوباره توسط جاسوسان شکار شده است که اینبار علاوه بر نمای خارج عکس هایی از کابین هم منتشر شده است که شما را به این مطلب جلب میکنیم. سدان مرسدس AMG که در حال حاضر با نام GT4 شناخته می شود، دوباره توسط جاسوسان صنعتی شکار شده است. این بار اما عکس […]

امیر
شنبه - ۱۳ آبان ۱۳۹۶

مرسدس بنز GT4 دوباره توسط جاسوسان شکار شده است که اینبار علاوه بر نمای خارج عکس هایی از کابین هم منتشر شده است که شما را به این مطلب جلب میکنیم.

سدان مرسدس AMG که در حال حاضر با نام GT4 شناخته می شود، دوباره توسط جاسوسان صنعتی شکار شده است. این بار اما عکس هایی از داخل اتاق نیز منتشر شده که طرح کلی داشبورد را نشان می دهد.

در داخل اتاق نمی توان به دنبال سورپرایز بزرگی بود و اکثر المان های طراحی شبیه به دیگر کوپه ها و سدان های مرسدس بنز است.

جدای از این که این خودرو ذاتی اسپرت دارد دو صفحه نمایش عظیم با رزولوشن بالا در آن کار شده است تا حس گران قیمت بودن این محصول را دوچندان کند.

اکثر المان های طراحی بیرونی شبیه به کانسپتی است که در نمایشگاه ژنو رونمایی شده بود و مهم ترین تغییرات  را باید در دستگیره درب های نسخه تولیدی، آینه ها و نمای ظاهری جلو با خشونت به نسبت کمتر جست و جو کرد.

مرسدس GT4

مرسدس GT4

این خودرو نسخه دو درب نخواهد داشت و از پلت فرم MRA مرسدس بنز مشترک با تمامی محصولات این شرکت از مرسدس بنز C کلاس گرفته تا S کلاس استفاده خواهد کرد.

قوای محرکه این خودرو نیز به احتمال بسیار زیاد موتور 4 لیتری V-8 استفاده شده در مدل کوپه خواهد بود.

کابین مرسدس GT4

کابین مرسدس GT4

طبق اخبار رسیده از داخل شرکت، نسل جدید CLS دیگر با موتور V-8 عرضه نخواهد شد و نقش مدل قدرتمندتر این خودرو را GT4 بازی خواهد کرد.

این AMG فستبک به احتمال بسیار زیاد در سال 2018 میلادی رسما رونمایی خواهد شد و به عنوان یک رقیب قدرتمند برای پورشه پانامرا مطرح خواهد شد و نقش مدل چهار درب سری  AMG GT را نیز توامان بازی خواهد کرد.

منبع : caradvice

نمایشگاه خودرو تهران (آذر ۹۶)-شماره ۷/شهر آفتاب میزبان ستاره‌های مرسدس بنز

مرسدس به مصر بازمی گردد

برگ برنده مرسدس بنز رو شد/ رمزگشایی از مرسدس بنز پروجکت وان

شاخ به شاخ ژرمن های کهنه کار/مقایسه مرسدس بنز E کلاس و ب ام و سری ۵ جدید

همکاری ایران خودرو و مرسدس بنز در قالب شرکت مشترک

مقایسه دو نسل از مرسدس بنز S کلاس

وصله ناجور مرسدس بنز !/آشنایی با نخستین پیکآب بنز

مرسدس بنز پرفروش ترین لوکس ساز جهان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی