پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و

پرشیا خودرو حرف های جدیدی برای خریداران BMW دارد

پرشیا خودرو در دومین نشست خبری امسال با اصحاب رسانه، به تشریح فعالیت های خود در زمینه خدمات پس از فروش ب ام و ، امداد، مرکز آپشن، طرح خرید خودروهای کارکرده و برنامه تست درایو پیش از خرید پرداخت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، در زمینه شبکه خدمات پس از فروش در ابتدای […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱۷ آبان ۱۳۹۶

پرشیا خودرو در دومین نشست خبری امسال با اصحاب رسانه، به تشریح فعالیت های خود در زمینه خدمات پس از فروش ب ام و ، امداد، مرکز آپشن، طرح خرید خودروهای کارکرده و برنامه تست درایو پیش از خرید پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، در زمینه شبکه خدمات پس از فروش در ابتدای سال 96، تعداد نمایندگان فعال در سراسر کشور 13 عدد بود که برنامه توسعه تا 17 نمایندگی در دستور کار پرشیا خودرو قرار دارد. با توجه به اینکه عمده خریداران و مصرف کنندگان خودروهای گروه پریمیوم در 11 شهر ایران مستقر هستند، تا الان مشکل خاصی از حیث تامین قطعات و ارائه خدمات احساس نشده، اما ضروری است که این شبکه توسعه یابد. تامین قطعات اورجینال در بسته بندی مخصوص ب ام و همراه با کد فنی و هولوگرام و نیز ارسال آن به سراسر کشور جزو تعهداتی است که پرشیا خودرو به آن پایبند است.

ب ام و

امدادرسانی از طریق موتورسیکلت در تهران یکی از کارهای جدید پرشیا خودرو است که برای دارندگان خودروهای BMW حداکثر ظرف 30 دقیقه در محل حاضر شده و امداد می دهند. همچنین امداد جاده ای در بسیاری از محورهای مهم کشور توسط پرشیا خودرو انجام می شود.

ب ام و

همواره بخش آپشن یکی از جذاب ترین بخش های ب ام و بوده است و به نوعی سلیقه خریداران ب ام و با آپشن های جذاب گره خورده است. پرشیا خودرو بخش فروش و نصب انواع آپشن های اورجینال ب ام و را در مرکز لواسان راه اندازی کرده تا علاقه مندان بتوانند هرچه بهتر به این آپشن های جذاب دسترسی داشته باشند.

با توسعه روزافزون تکنولوژی و فراگیری استفاده از آن بعنوان یکی از الزامات هر کسب و کاری، برندها فعالیت های استراتژیکی را در راستای توسعه و به روز رسانی زیرساخت های خود در این حوزه، در دستور کار خود قرار داده اند. به همین منظور پرشیا خودرو به تازگی از اپلیکیشن هوشمندی رونمایی کرده است که قابلیت های بسیاری دارد. نوبت دهی آنلاین، ارسال درخواست امداد، هدایت به نزدیک ترین نمایندگی از طریق گوگل و همچنین انطباق گوشی با برخی سیستم ها و مولتی مدیای ب ام و از قابلیت های این موبایل اپلیکیشن است.

ب ام و

وب سایت جدید پرشیاخودرو نیز در قالبی زیبا و کاربردی طراحی شده تا استفاده از آن و دریافت به روزترین اطلاعات در مورد فعالیت های پرشیاخودرو، را بسیار ساده کند. علاقمندان می توانند از طریق آدرس www.persiakhodro.ir این وب سایت را ملاحظه و از قابلیت های فراوان آن استفاده کنند.

ب ام و

در این نشست خبری، تیم پرشیاخودرو از یکی از طرح های جدید و جذاب خود برای علاقمندان به BMW خبرهایی برای خبرنگاران داشت. طرح فروش خودروهای کارکرده تحت عنوان Premium Selection، یکی از جدیدترین طرح های پرشیاخودرو جهت ساماندهی به بازار خودروهای دست دوم BMW است. BMW سواران همواره بدنبال مرکز موثقی برای خرید و فروش خودروهای دست دوم بودند. برندی که اصالت و قابلیت های فنی بالای آن برای همگان جذاب است. پرشیاخودرو نیز در راستای رسالت همیشگی خود درخصوص ارائه با کیفیت ترین خدمات و امکانات به علاقمندان برند BMW ، این بار با راه اندازی و ساماندهی بازار خودروهای دست دوم، قصد دارد تا نهایت لذت رانندگی با خودروهای اصیل BMW را بیش از پیش برای علاقمندانش فراهم آورد. این طرح هم اکنون در دفتر مرکزی پرشیاخودرو راه اندازی شده و BMW سواران می توانند برای فروش خودروهای خود، به نمایشگاه های پرشیاخودرو در تهران مراجعه نمایند. این طرح پس از اجرای اولیه در تهران، در سایر نمایندگی ها نیز اجرا خواهد شد.

ب ام و

خبر جالب دیگری که تیم پرشیاخودرو در این نشست خبری برای علاقمندان به برند BMW داشت، راه اندازی طرح Test Drive بود. طرحی که با توجه به استانداردهای رایج BMW در تمام نمایندگان آن در نقاط مختلف جهان انجام می گیرد. در این طرح علاقمندان خودروهای BMW قادر خواهند بود تا از طریق تماس با نمایندگی های این شرکت در این طرح ثبت نام کرده و خودروی مورد نظری را که قصد خرید آن را دارند، تست کنند.

بیشتر بخوانید:

پرشیا خودرو از قهرمان جدید سری 5 پرده برداشت

افتتاح نمایندگی شماره 22 پرشیا خودرو

بازگشایی نمایندگی شماره ۳ پرشیا خودرو

مسابقات درگ قهرمانی کشور با حمایت پرشیا خودرو برگزار شد

  ب ام و سری 3 جدید 2 دیفرانسیل در راه ایران

منتظر نسل جدید ب ام و سری ۸ باشید

پلاک ملی برای ب ام و سری 7 جدید -از این ب ام و لوکس بیشتر بدانید

جشن همدلی پرشیا خودرو برگزار شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی