پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان ایکس تریل

امکان تست درایو نیسان ایکس تریل پیش از خرید

تست درایو خودروهای روز بازار در چند وقت اخیر به امری رایج میان شرکت های عرضه کننده خودرو تبدیل شده و این اقدام به مشتریان این امکان را می دهد تا قبل از خرید بتوانند خودرو مورد نظر خود را بررسی کنند و با قابلیت های آن آشنا شوند. در همین راستا، شرکت جهان نوین آریا […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۷ آبان ۱۳۹۶

تست درایو خودروهای روز بازار در چند وقت اخیر به امری رایج میان شرکت های عرضه کننده خودرو تبدیل شده و این اقدام به مشتریان این امکان را می دهد تا قبل از خرید بتوانند خودرو مورد نظر خود را بررسی کنند و با قابلیت های آن آشنا شوند. در همین راستا، شرکت جهان نوین آریا نماینده محصولات نیسان در ایران برای آشنایی بیش تر مشتریان با محصولات این برند در ایران و انتخاب آگاهانه امکان تست درایو مدل ایکس تریل را در محوطه برج میلاد برای علاقمندان فراهم کرده است. همچنین علاوه بر برگزاری تست درایو در برج میلاد، علاقه مندان می توانند با مراجعه به نمایندگی های جهان نوین آریا در سطح شهر، فرصت رانندگی با محصولات نیسان را در فضای شهری و خیابانی نیز تجربه کنند. این امکان در تمام نمایندگی ها وجود دارد.

اگر پیش از این تجربه رانندگی با خودروهای نیسان را داشته‌اید، حتما طعم لذت و آرامش خاطر رانندگی با این محصولات خوب، ایمن و قابل اطمینان ژاپنی را چشیده‌اید. راز وفاداری بی‌مثال مشتریان نیسان به محصولات این برند اصیل ژاپنی هم در همین تجارب رانندگی قبلی نهفته است.

شرکت نیسان باور دارد که این تجربه رانندگی قابل بیان و انتقال به دیگران نیست و همه علاقه‌مندان خودرو باید امکان تجربه رانندگی با نیسان را داشته باشند. به همین دلیل، جهان نوین آریا به عنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان ژاپن در ایران، امکان تجربه رانندگی با خودروهای نیسان را در فضایی استاندارد و ایمن برای علاقه‌مندان در شهر تهران فراهم آورده است.

علاقه‌مندان در این رانندگی تجربی، علاوه بر لمس هیجان و نوآوری، می‌توانند از آموزش‌های حین رانندگی بهره‌مند و با امکانات و ویژگی‌های این خودروها به خوبی آشنا شوند. برای تست رانندگی خودروهای نیسان در داخل مجموعه زیبای برج میلاد، علاقمندان تهرانی می‌توانند فرمی که در لینک زیر آمده را تکمیل و زمان را به دلخواه خود رزرو کنند. پس از تایید رسمی زمان تست، همه چیز برای تجربه هیجان انگیز رانندگی با نیسان فراهم خواهد بود.

همین امروز دست به کار شوید و زمان دلخواه خود برای تست رانندگی را انتخاب کنید. جهان نوین آریا مشتاق دیدار شما در پیست تست رانندگی نیسان است. تاین شرکت در تلاش است تا به زودی امکان تست رانندگی با نیسان را در دیگر شهرهای کشور فراهم آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در تست درایو محصولات نیسان اینجا کلیک کنید.

 

یک روح در ۲ بدن!/ مقایسه و بررسی نیسان ایکس تریل و رنو کولئوس

فروش نقدی و اقساطی محصولات نیسان (آبان 96)

سربلند مثل ایکس تریل / مروری بر عملکرد شاسی بلند نیسان در تست های تصادف

فناوری پروپایلوت، عصای دست رانندگان نیسان در ترافیک

دلایل زیست محیطی، عامل لغو گردهمایی ایکس تریل سواران

نیسان ، ایکس تریل 2018 را به بازار فرستاد

فراخوان 1.2 میلیونی نیسان در بازار ژاپن

آغاز به کار شعبه مرکزی و اداره تحویل نیسان در ایران

سیستم چهارچرخ محرک نیسان

نیسان GT-R افسانه سرزمین افسانه ها + فیلم

آیا کانسپت های پرطرفدار نیسان به تولید می رسند؟

تست فنی جامع نیسان ایکس تریل (آنرود و آفرود)

جدیدترین قیمت محصولات نیسان (مهر 96)

نیسان جوک را بیشتر بشناسیم

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی