پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

206 اسپرت

حمایت ایران خودرو از همایش خودروهای تیونینگ و آپشن پژو

حمایت و همکاری خودروسازان از کلوپ ها  و گروه های تخصصی خودروها موضوعی تازه در صنعت خودرو نیست. به طوری که بسیاری از تیم های حاضر در مسابقات اتومبیلرانی و حتی موتور سواری، از حمایت مالی و مهندسی برنده مختلف برخودارند. از طرفی ارتباط کلوپ خای تخصصی خودروها نیز از جمله مواردی است که بسیار […]

امیر
یکشنبه - ۵ آذر ۱۳۹۶

حمایت و همکاری خودروسازان از کلوپ ها  و گروه های تخصصی خودروها موضوعی تازه در صنعت خودرو نیست. به طوری که بسیاری از تیم های حاضر در مسابقات اتومبیلرانی و حتی موتور سواری، از حمایت مالی و مهندسی برنده مختلف برخودارند. از طرفی ارتباط کلوپ خای تخصصی خودروها نیز از جمله مواردی است که بسیار مورد توجه خودروسازان بزرگ جهان قرار دارد. به طوری که حتی برندهایی مثل فراری و رولزرویس سالانه همایش های مختلفی را با شرکت مالکین خودروهای ساخت خود برگزار می کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، شرکت آپکو که در زمینه خودروهای سفارشی ایران خودرو فعال است، روز گذشته همایشی را با حضور خودروهای تیونینگ شده برند پژو در محل این شرکت در جاده مخصوص تهران-کرج برگزار کرد. در این همایش که حدود 90 دستگاه از انواع خودروهای پژو  206، 207، پارس و 405 حضور داشتند، مالکین این خودروها با مدیران شرکت آپکو به بحث و تبادل نظر پرداختند. جالب آن که بعضی از خودروهای حاضر در این مراسم به جز شرایط ظاهری، از نظر فنی هم خودروهای خود را تا بن دندان مسلح کرده بودند. بعضی از این خودروها با استفاده از قطعات بخش موتور اسپرت پژو اصطلاحا خودروی خود را به ورزن RC تبدیل کرده بودند.

206 اسپرت

206 اسپرت

یک پژو 206 مشکی رنگ که مجهز به قطعات مدل RC این خودرو شده بود، در گفت و گو با جوان خودرو در خصوص این مراسم گفت: حمایت خودروسازان از مالکین خودروهای خاص یک موضوع عادی در جهان است زیرا مالکین خودروهای خاص در واقع مالک اعتبار آن خودروساز هستند و این ارتباط دو طرفه است. وی در ادامه افزود: جای خوشحالی دارد که ایران خودرو ( آپکو) با یک نگاه جدید این برنامه را برگزار کرد زیرا فکر می کنم این اولین بار است که یک خودروساز خودش در برگزاری همایش خودروهای تیونینگ شده پیش قدم شده است.

پارس اسپرت

پارس اسپرت

در پایان مهندس کیوان وزیری به در گفت و گو با حاضرین در همایش گفت: انشالله قصد داریم در آینده نزدیک با عرضه قطعات اصلی و نصب کاملا مهندسی شده انها، بتوانیم در حوزه تیونینگ در کشور تاثیر مثبت داشته باشیم. ضمن این که علاقه مندان این حوزه هم خیالشان راحت خواهد بود زیرا همه خودروهایی که توسط ما تیونیگ می شوند چه در بخش امکانات رفاهی، ایمنی، ظاهری و حتی فنی، همگی دارای گارانتی خواهند بود.

خبرنگار : امید آذرزمانی

موسسه تیونینگ HPF performance را بیشتر بشناسیم

پیام تیونینگ منصوری برای جوانان ایرانی

راه کارها و هزینه های تیونینگ از زبان نادر جعفری

بررسی فنی تویوتا هایلوکس تیونینگ

برخورد پلیس با تیونینگ خودرو

انتشار تصویر تیزری از بنتلی بنتایگا تیونینگ شده منصوری

فراری 488GTB تیونینگ شده شیطانی به نظر می رسد

گردهمایی خودرو های کلاسیک، خاص و تیونینگ در تهران

ماکان تیونینگ شده هامان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی