پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا-لوگو

افزایش فروش تویوتا در سال 2017/ تویوتا در سکوی سوم خودروسازان بزرگ جهان

طبق اعلام شرکت خودروسازی تویوتا ، آمار فروش این خودروساز ژاپنی در سال ۲۰۱۷ در مقایسه با سال قبل 2.8 ‌درصد افزایش یافته است. پیش‌بینی می‌شود این شرکت پس از فولکس‌ واگن و اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی، سومین خودروساز بزرگ جهان شناخته شود. نشریه جپن‌تودی، آمار فروش سالانه بزرگ‌ترین خودروسازان جهان را تا پایان ماه نوامبر منتشر کرد. […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۲ دی ۱۳۹۶

طبق اعلام شرکت خودروسازی تویوتا ، آمار فروش این خودروساز ژاپنی در سال ۲۰۱۷ در مقایسه با سال قبل 2.8 ‌درصد افزایش یافته است. پیش‌بینی می‌شود این شرکت پس از فولکس‌ واگن و اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی، سومین خودروساز بزرگ جهان شناخته شود.

نشریه جپن‌تودی، آمار فروش سالانه بزرگ‌ترین خودروسازان جهان را تا پایان ماه نوامبر منتشر کرد. فروش سالانه گروه خودروسازی فولکس‌واگن آلمان در مقایسه با سال گذشته حدود ۹/ ۳ درصد افزایش یافته است و این خودروساز در ۱۱ ماه نخست سال ۲۰۱۷ با فروش ۹ میلیون و ۷۴۰ هزار دستگاه خودرو بزرگ‌ترین خودروساز جهان لقب گرفت.

اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی نیز در ۱۱ ماه نخست سال با فروش بیش از ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن پیش‌تراعلام کرده بود تا پایان سال بیش از ۱۰ میلیون دستگاه از تولیدات تویوتا به فروش خواهد رفت تا رشد نزدیک به ۳ درصد را برای این غول ژاپنی به ارمغان بیاورد. اما تویوتا در سال ۲۰۱۷ موفق نشد رقبایش راپشت‌‌سر بگذارد و در مقام سوم قرار گرفت.

منبع: دنیای اقتصاد

تویوتا برای سال 2030 چه استراتژی را دنبال می کند؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی