پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لکسوس LS کانسپت

عرض اندام لکسوس + LS کانسپت در نمایشگاه توکیو

همان طور که در خبرهای گذشته اشاره شده، تویوتا و لکسوس برای نمایشگاه بین المللی توکیو برنامه‌های هیجان انگیزی دارند و با جدیدترین محصولات و ایده‌هایشان در خودروسازی به استقبال این نمایشگاه بزرگ آمده‌اند. لکسوس + LS کانسپت یکی از همین خودروهای جدید است که با حضور در نمایشگاه توکیو جدیدترین مفهوم و زبان طراحی لکسوس […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۴ آبان ۱۳۹۶

همان طور که در خبرهای گذشته اشاره شده، تویوتا و لکسوس برای نمایشگاه بین المللی توکیو برنامه‌های هیجان انگیزی دارند و با جدیدترین محصولات و ایده‌هایشان در خودروسازی به استقبال این نمایشگاه بزرگ آمده‌اند. لکسوس + LS کانسپت یکی از همین خودروهای جدید است که با حضور در نمایشگاه توکیو جدیدترین مفهوم و زبان طراحی لکسوس را به نمایش گذاشته.

با شروع نمایشگاه بین المللی توکیو بسیاری از شرکت های خودروسازی بزرگ دنیا به معرفی خودروهای جدید خود در این نمایشگاه پرداخته اند. لکسوس و تویوتا نیز حضور بسیار قدرتمندی داشته اند. شرکت لکسوس در این نمایشگاه از لوکس ترین خودروی سدان خود رونمایی کرده است. لکسوس LS+ کانسپت به عنوان جدیدترین خودروی کانسپت این کمپانی ژاپنی در نمایشگاه توکیو معرفی شده است. LS+ کانسپت از ویژگی های بسیار زیادی بهرمند است که بهرمندی از تکنولوژی رانندگی تمام اتوماتیک به عنوان مهمترین برتری این خودرو عنوان می شود.

طراحی ظاهری LS+ کانسپت دریچه جدیدی را در بحث طراحی محصولات لکسوس نشان می دهد که نگاهی کاملا آینده نگر در آن است. جلوپنجره و ورودی هوای تمام مشبک درکنار فرم خاص چراغ های مجزای لیزری جلو، ظاهری بسیار متفاوت به همراه داشته است. آینه های جانبی جای خود را به دوربین های هوشمند داده اند که اطراف خود را برروی صفحه نمایش رنگی داخل کابین به نمایش خواهد گذاشت. استفاده از رینگ ها ۲۲ اینچ ، صفحه نمایش اطلاعات روی شیشه ۲۴ اینچی و دستگیره های الاکلنگی درها از دیگر ویژگی های لکسوس + LS کانسپت محسوب می شود.

لکسوس + LS کانسپت ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۰ وارد چرخه تولید کارخانه لکسوس شود و شاهد حضور نسل جدید این خودروی فوق لوکس با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا باشیم.

لکسوس LS کانسپت

ناجیان هوای پاک/ نگاهی به نماینده های هیبریدی تویوتا در بازار ایران

تاکوما و افتخاری دیگر برای شرکت تویوتا

تویوتا کاپ قهرمانی مسابقات (( رالی پرسکوت )) را به خانه برد

جنگجوی کم توقع ترافیک!/ بررسی فنی تویوتا یاریس هاچ بک

تویوتا C-HR بهترین خودرو از نگاه مجله پارکرز

جعبه جادوی تویوتا در راه توکیو/معرفی تویوتا TJ کروزر

دوست آقای امپراطور پوست انداخت!/ مروری بر تاریخچه تویوتا سنچوری به بهانه معرفی نسل جدید

حضور یک معمار معروف در جمع داوران مسابقه طراحی لکسوس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی