پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکوما

تاکوما و افتخاری دیگر برای شرکت تویوتا

خودروی تاکوما از خودروهای جدید شرکت تویوتا در آمریکا می باشد که قابلیت آفرودی آن زبانزد است و برای رقبایش در بازار آمریکا یک چالش می باشد که در سال 2016 رونمایی شد و از ویژگی های آفرودی خوبی برخوردار است که به شرح ذیل توضیح و اعلام می شود. تویوتا در بازار آمریکا جز […]

امیر
دوشنبه - ۱ آبان ۱۳۹۶

خودروی تاکوما از خودروهای جدید شرکت تویوتا در آمریکا می باشد که قابلیت آفرودی آن زبانزد است و برای رقبایش در بازار آمریکا یک چالش می باشد که در سال 2016 رونمایی شد و از ویژگی های آفرودی خوبی برخوردار است که به شرح ذیل توضیح و اعلام می شود.

تویوتا تاکوما

تویوتا تاکوما

تویوتا در بازار آمریکا جز پرفروش ترین شرکت های خودروسازی به حساب می آید و جایگاه ویژه ای در این بازار دارد. محصولات تویوتا در این بازار از فروش بالایی برخوردار هستند و در تمامی سگمنت ها چالش بزرگی برای رقبا مسحوب می شوند. تویوتا تاکوما TRD PRO یکی از جدیدترین محصولات این شرکت می باشد که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد. خودرویی با قابلیت های بسیار بالا در بخش آفرود که نسبت به نمونه های استاندارد تاکوما از ویژگی های بیشتری بهرمند است.

تاکوما که افتخارات بسیار زیادی را در کارنامه خود دارد به تازگی از سوی انجمن ” نویسندگان خودرو تگزاس” عنوان “برترین وانت سال” را دریافت کرد. این انجمن که در آن خبرنگاران و نویسندگان حوزه خودرو فعالیت دارند، هرساله خودروهای برتر در هر سگمنت را معرفی می کند. امسال نیز برای دومین بار پیاپی تویوتا تاکوما TRD PRO توانست در کلاس وانت های اندازه متوسط عنوان برترین وانت سال ۲۰۱۷ در ایالت تگزاس آمریکا را کسب کند تا افتخار دیگری را برای برند بزرگ تویوتا بدست آورد.

تاکوما تویوتا

تاکوما تویوتا

تویوتا تاکوما TRD PRO دارای یک پیشرانه ۶ سیلندر خورجینی با حجم ۳.۵ لیتر و قدرت ۲۷۸ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور بردقیقه و حداکثر گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر در ۴۶۰۰ دور بردقیقه است. همچنین مشتریان و آفرودبازان برای انتخاب جعبه دنده دو گزینه ۶سرعته دستی و ۶سرعته اتوماتیک پیش رو دارند.

تویوتا کاپ قهرمانی مسابقات (( رالی پرسکوت )) را به خانه برد

تویوتا و خودرو هیدروژنی جدیدش/نگاهی به تویوتا Fine-Comforte Ride

جنگجوی کم توقع ترافیک!/ بررسی فنی تویوتا یاریس هاچ بک

تویوتا C-HR بهترین خودرو از نگاه مجله پارکرز

جعبه جادوی تویوتا در راه توکیو/معرفی تویوتا TJ کروزر

دوست آقای امپراطور پوست انداخت!/ مروری بر تاریخچه تویوتا سنچوری به بهانه معرفی نسل جدید

نگاهی به تویوتا پریوس پرایم ، پرفروش ترین خودرو الکتریکی

سرمایه گذاری های تویوتا در آمریکا

تولید ۵ میلیون خودرو در کارخانه تویوتا ایالت ایندیانا

آیا تویوتا سلیکا احیا خواهد شد؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی