پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروسازان داخلی-سراتو سایپا

نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی در سایپا

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از خطوط تولید شرکت سایپا آذربایجان بازدید و از نزدیک در جریان توانمندی های این شرکت قرار گرفت که به شرح ذیل اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو : حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدمحمد علی آل هاشم در حاشیه این بازدید […]

امیر
یکشنبه - ۱۷ دی ۱۳۹۶

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از خطوط تولید شرکت سایپا آذربایجان بازدید و از نزدیک در جریان توانمندی های این شرکت قرار گرفت که به شرح ذیل اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو :

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدمحمد علی آل هاشم در حاشیه این بازدید گفت: گروه سایپا تاکنون توانسته به خوبی در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت و از ظرفیت ها و توانمندی های داخلی به بهترین شکل استفاده کند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز افزود: بزرگ ترین چالش کنونی اقتصاد کشور، وابستگی به فروش نفت است که با وجود صنایعی همچون خودروسازی، کشور می تواند از این وابستگی تا حد زیادی خارج شود.

وی تصریح کرد: اصلی ترین راهکار فاصله گرفتن از اقتصاد تک محصولی فعلی، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است و براساس گزارش های دریافتی، گروه سایپا تاکنون توانسته به خوبی این سیاست ها را به مرحله اجرا درآورد و از ظرفیت ها و توانمندی های داخلی به بهترین شکل استفاده کند.

گفتنی است قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به همراه مدیرعامل شرکت سایپا آذربایجان در این بازدید، امام جمعه تبریز را همراهی کرده اند.

سایپا رکورد تولید خود را شکست

بازدید عضو کمیسیون صنایع مجلس از غرفه گروه سایپا

برلیانس جایگزین مناسب برای ناوگان تاکسیرانی

ساینا و تیبا 2 سایپا موفق به دریافت دو ستاره کیفیت شدند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی