پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سوپر اسپرت تویوتا

رونمایی از سوپراسپرت تویوتا

نمایشگاه خودروی Tokyo Auto Salon 2018 امسال با حضور شرکت های خودرویی و تیونرهای مختلف برگزار شد که تویوتا از سوپر اسپرت خود در این نمایشگاه رونمایی کرد و به شرح زیر می باشد. نمایشگاهی که در آن تویوتا طبق وعده خود از سوپر اسپرت جدیدی با نام GR Super Sport Concept رونمایی کرد. این […]

امیر
دوشنبه - ۲۵ دی ۱۳۹۶

نمایشگاه خودروی Tokyo Auto Salon 2018 امسال با حضور شرکت های خودرویی و تیونرهای مختلف برگزار شد که تویوتا از سوپر اسپرت خود در این نمایشگاه رونمایی کرد و به شرح زیر می باشد.

نمایشگاهی که در آن تویوتا طبق وعده خود از سوپر اسپرت جدیدی با نام GR Super Sport Concept رونمایی کرد. این خودرو توسط تیم گازو ریسینگ (GAZOO RACING)، بخش موتوراسپرت شرکت تویوتا، ساخته شده است که قطعات مدل مسابقه ای TS050 نیز در این خودرو بکار گرفته شده است. خودروی تویوتا TS050 نسخه مسابقه ای است که در مسابقات ۲۴ ساعته لمانز شرکت می کند.

تویوتا جی آر سوپر اسپرت کانسپت از یک پیشرانه ۶ سیلندر هیبرید ۲.۴ لیتری تویین توربو بهرمند است که قادر به تولید ۹۸۶ اسب بخار قدرت می باشد. به غیر بخش فنی هنوز هیچ اطلاعات دیگری از تویوتا GR Super Sport Concept منتشر نشده است.

رونمایی از نسل جدید تویوتا کرولا تا سال 2020

رونمایی از خودرو جدید مفهومی تویوتا

غولی که هیچ کس حریفش نبود!/ نگاهی به تویوتا لندکروزر در دهه 90 میلادی

رونمایی تویوتا از نسل جدید سیستم های خودران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی