پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام وی ام

خریداران خوش شانس MVM 315 برای دیدن جام جهانی به روسیه می روند

طی مراسم قرعه کشی، برندگان خوش شناس مشخص شدند و خریدران ام وی ام 315 اکسلنت به جام جهانی می‌روند. مراسم قرعه کشی 3 برنده خوش شناس سفر به روسیه و 15 سرویس دوره ایی رایگان برای یکسال در  روز سه شنبه 26 دیماه در هتل بزرگ ارم با حضور مدیران ارشد این شرکت برگزار […]

javankhodro
چهارشنبه - ۲۷ دی ۱۳۹۶

طی مراسم قرعه کشی، برندگان خوش شناس مشخص شدند و خریدران ام وی ام 315 اکسلنت به جام جهانی می‌روند.

مراسم قرعه کشی 3 برنده خوش شناس سفر به روسیه و 15 سرویس دوره ایی رایگان برای یکسال در  روز سه شنبه 26 دیماه در هتل بزرگ ارم با حضور مدیران ارشد این شرکت برگزار و برندگان این کمپین در حضور رسانه‌های معرفی شدند. همچنین مهندس اکبری معاون فروش برند MVM با اشاره به استقبال خریداران از این طرح، این کمپین را برای یک ماه دیگر تمدید کرد تا فرصت برای سفر به روسیه و تماشای مسابقه فوتبال جام جهانی برای 3 نفر دیگر از این خریدران مهیا شده باشد.

خودرو 315 در طول عرضه خود در بازار این بارها بعنوان محصولی اسپورت و البته مرتبط با جامعه جوانان در کمپین های مختلف شرکت داده شده است. پیش از این نیز خودرو 315 در خلال تقدیر از قهمرمانان ملی المیپک لندن و برزیل در سال های 91 و 93 استفاده شده بود.

کمپین هیجان جام جهانی با مدیران خودرو

اخیرا شرکت مدیران خودرو در ادامه فعالیت‌های برندینگ و رضایتمندی مشتریان خود، همزمان با برگزاری مقدمات بازی های جام جانی فوتبال 2018 روسیه اقدام به برگزاری کمپینی با نام ” هیجان جام جهانی با مدیران خودرو” کرده است که طی آن به 3 خریدار خوش شانسی که خرید خودرو ام وی ام 315 اکسلنت خود را در بازه زمانی 22 آذر تا 22 دیماه سال جاری نهایی کنند، به قید قرعه به سفر روسیه و تماشای مسابقه جام جهانی فوتبال در این دوره از مسابقات اعزام خواهد کرد. خودرو ام وی ام 315 اکسلنت با تغییرات جدیدی که در آپشن های آن صورت گرفته بعنوان جدید ترین نسخه این مدل خودرو در حال حاضر از سوی شرکت مدیران خودرو در حال عرضه است. نصب و تعبیه سیستم صوتی حرفه ایی Vifa  دانمارک بعنوان اصلی ترین تغییر این نسخه است. وجود روف رک و همچنین اضافه شدن چراغ‌های خوش آمدگویی در زیر درب های جلو از دیگر آپشن های اضافه شده به این محصول هستند.

شرکت مدیران خودرو همواره در تلاش بوده است با برگزاری برنامه ها مشتری محور و کمپین های تبلیغاتی متعدد ارتباط تنگاتنگی را با مشتریان خودرو برقرار کند و از نظرات مختلف آنها در طول استفاده از محصولات خود با خبر شده و دربهبود محصولات و فرآیندهای مرتبط با مشتری استفاده مستمر نماید. شاید به جرات بتوان سال 96 را یکی از درخشان ترین سال های شرکت مدیران خودرو در حوزه فعالیت های مشتری محور نام برد. اجرای کمپین های جذاب مختلف و دعوت از مشتریان برای حضور و مشارکت در مدیریت این برنامه ها خود گواه این مسدله است. نقطه اتکایی همه این فعالیت ها نگاه مدیران خودرو به مقوله کسب رضایت مشتریان و ایجاد حسن شعف در استفاده از محصولات و خدمات ارائه شده است.

تصاویر قرعه کشی:

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی