پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

DS7

قیمت جدید DS7 اعلام شد

در دی ماه قیمتی سورپرایز کننده برای DS7 که در دسته شاسی بلندهای پرمیوم جای می گیرد، اعلام شد. اما در بهمن ماه 96 و با توجه به نوسانات نرخ ارز، قیمت جدید DS7 اعلام شده که با توجه به قیمت گذاری رقبایش در بازار ایران، همچنان منطقی و رقابتی به نظر می رسد. به گزارش […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۹ بهمن ۱۳۹۶

در دی ماه قیمتی سورپرایز کننده برای DS7 که در دسته شاسی بلندهای پرمیوم جای می گیرد، اعلام شد. اما در بهمن ماه 96 و با توجه به نوسانات نرخ ارز، قیمت جدید DS7 اعلام شده که با توجه به قیمت گذاری رقبایش در بازار ایران، همچنان منطقی و رقابتی به نظر می رسد.

به گزارش جوان خودرو:

شرکت های واردکننده خودرو بعد از افزایش تعرفه های واردات خودرو، ناچار به افزایش قیمت محصولاتشان شدند. اما بعد از این تغییرات، افزایش نرخ ارز گلوی واردکننده ها را گرفت و حالا شاهد افزایش دوباره قیمت خودروهای وارداتی در چند روز اخیر هستیم. DS7 به عنوان لوکس ترین محصول آرین موتور تابان (نمایندگی رسمی DS فرانسه در ایران) شناخته می شود. ورود این خودرو به کشور با تغییرات و نوسانات شدید در تعرفه ها و نرخ ارز همراه بوده، اما آرین موتور توانسته تا جایی که می تواند قیمت این محصول استراتژیک را مدیریت کند. ابتدا در دی ماه قیمتی سورپرایز کننده برای DS7 که در دسته شاسی بلندهای پرمیوم جای می گیرد، اعلام شد. اما در بهمن ماه 96 و با توجه به نوسانات نرخ ارز، قیمت جدید DS7 اعلام شده که با توجه به قیمت گذاری رقبایش در بازار ایران، همچنان منطقی و رقابتی به نظر می رسد.

شرکت آرین موتور تابان قیمت جدید خودروی لوکس DS7 کراس بک 2018 را با توجه به تغییرات شکل گرفته در بازار ارز اعلام نمود.

براساس ابلاغیه جدید شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی محصولات دی اس در ایران، خودروی DS7 در بهمن ماه در 3 تیپ با قیمت های 390، 395 و 399 میلیون تومان قابل عرضه به متقاضیان است. DS7 از یک موتور 1600 سی سی توربو با 165 اسب بخار قدرت و یک گیرباکس 6 سرعته دو کلاچه بهره می برد که منحصرا برای شرایط ایران تولید شده است و در کشورهای دیگر با این مشخصات عرضه نمی شود.

تیپ 1 : Performance Line
تیپ 2 : Rivoli
تیپ 3 : Opera

تفاوت تیپ های مختلف DS7

DS7 بر پایه پلت‌فرم EMP2 که در سایر شاسی‌بلندهای گروه PSA نظیر پژو 3008، پژو 5008 و سیتروئن C4 نیز مورد استفاده قرار گرفته، ساخته می‌شود.  DS7 در 5 تیپ به بازار جهانی عرضه می شود، از این میان فقط 3 تیپ آن یعنی پرفورمنس لاین، ریوولی و اپرا به ایران عرضه شود. تفاوت در مدل ها فقط محدود به تفاوت آپشن نمی شود، بلکه تمام جزئیات مدل ها با هم تفاوت دارد:

در نسخه ((پرفورمنس لاین)) تریم زیر چراغ ها و نوار روی صندوق عقب به شکل مات هستند و از لوگوی مخصوص 3 رنگ جایگزین لوگوی DS استفاده شده است. جنس روکش صندلی و داشبورد و رو دری ها همگی جیر هستند و از المان هایی استفاده شده که یادآور فضای اسپرت تر باشد.

در مدل ((ریوولی)) فضا متفاوت است، همانطور که اگر در خیابان ریوولی قدم بزنید با بوتیک های لوکس و نگاهی جدید به مد و لباس رو به رو می شوید، در طراحی این مدل نیز از همین قاعده پیروی شده است. استفاده از چرم طبیعی نسکافه ای رنگ، فضایی گرم و روشن به کابین آن هدیه داده است.

در (( اپرا )) که گران ترین مدل است، نخ دوخت چرم رو دری ها به شکل مرواریدی است و از چرم طبیعی ناپا با نقش های لوزی شکل و چوب های نایاب استفاده شده است. به گفته سر طراح DS، طراحی این مدل به شکلی خاص Fashion Design است و در تمام پوستر های رسمی خود از این مدل استفاده کرده اند.

تغییر قیمت خودروی لوکس DS7 با توجه به تغییرات نرخ ارز:

خودرو تیپ قیمت دی قیمت بهمن
دی‌اس 7
a1wcdfd8tuwopb5gulr.jpg
Performance Line 329/000/000 390/000/000
Rivoli 345/000/000 395/000/000
Opera 355/000/000 399/000/000

قیمت DS7 کراس بک تعیین شد/ DS7 با چه تیپ هایی به ایران می آید؟

((فیلم)) تست تصادف DS7 / این خودرو از لحاظ ایمنی در چه جایگاهی است ؟

بررسی فنی DS7 Crossback در پاریس / مدرنیته به سبک فرانسوی (گزارش)

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره -34/((فیلم)) رونمایی DS7 توسط آرین موتور تابان

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره -29/ DS7 با كوله باري از جذابيت رونمايي شد

سربلندی DS7 در تست 6 هزار کیلومتری در ایران

DS7 نخستین خودرو خودران گروه PSA

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی