پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا RAV4

عنوان پرفروش ترین شاسی بلند دنیا به تویوتا RAV4 رسید

محبوبیت خودروهای شاسی بلند در چند سال اخیر به صورت موشکی بالا رفته است و این دسته خودروها که دارای ابعاد و اندازه بزرگتری نسبت به خودروهای سدان و هاچ بک هستند و در مسیرهای ناهموار نیز عملکرد بهتری دارند، روز به روز محبوب تر می شوند و فروششان بیشتر می شود. شرکت های خودروساز […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۱ بهمن ۱۳۹۶

محبوبیت خودروهای شاسی بلند در چند سال اخیر به صورت موشکی بالا رفته است و این دسته خودروها که دارای ابعاد و اندازه بزرگتری نسبت به خودروهای سدان و هاچ بک هستند و در مسیرهای ناهموار نیز عملکرد بهتری دارند، روز به روز محبوب تر می شوند و فروششان بیشتر می شود. شرکت های خودروساز نیز که به دنبال کسب سهم بیشتر از بازار و فروش بیشتر هستند، ااز این سگمنت غافل نشده اند و همواره برای حضور و داشتن سبدی متنوع در این کلاس تلاش می کنند. تویوتا از جمله خودروسازانی است که همواره محصولات متنوعی در کلاس شاسی بلند یا SUV داشته است. تویوتا RAV4 به عنوان چهارمین خودرو پرفروش جهان در سال 2017 شناخته شد و میزان فروش اش در این سال باعث شده تا عنوان پرفروش ترین شاسی بلند جهان را به خود اختصاص دهد.

مجله فوربس نیز از افزایش آمار ۱۲ درصدی فروش خودروهای شاسی بلند در سال ۲۰۱۷ نسبت به سال گذشته خبر داد. این موضوع نشان می دهد که استقبال از خودروهای شاسی بلند و کراس اوور روز به روز در حال افزایش است و شرکت های خودروسازی درحال توسعه محصول جهت کسب سهم هرچه بیشتر از این بازار می باشند. هرساله آمار فروش خودروها در دنیا توسط نشریات و سایت های معتبر منتشر می شود که شرکت های خودروسازی می توانند از طریق این آمار و اطلاعات برنامه ریزی های دقیقی برای تولید و فروش خود در سال های بعد کنند.

سایت معتبر فوربس به تازگی لیستی از پرفروش ترین خودروهای دنیا را منتشر کرده که تویوتا کرولا بافروش ۱۱۶۰۴۹۵ دستگاه به عنوان محبوب و پرفروش ترین خودروی سال ۲۰۱۷ معرفی شد. ۲۰ خودرو در این لیست قرار دارند که سهم تویوتا بیشتر از دیگر رقبا است. تویوتا توانسته با خودروهای RAV4، کمری، هایلوکس، یاریس هاچ بک و کرولا بیشترین سهم را در این لیست به خود اختصاص دهد.

در لیست منتشر شده در بین ۵ خودروی پرفروش دنیا دو خودروی شاسی بلند نیز قرار دارند که این موضوع نشان دهنده افزایش استقبال مردم از این خودروها می باشد. در این لیست تویوتا RAV4 با فروش ۷۸۶۵۸۰ دستگاه در سال ۲۰۱۷ در رتبه چهارمین خودرو پرفروش دنیا قرار گرفت و با این میزان فروش به عنوان “پرفروش ترین شاسی بلند” معرفی شد. خودرویی که در بسیاری از بازارهای جهانی با فروش بالایی همراه بوده و سهم قابل توجهی را نسبت به دیگر رقبای آمریکایی و اروپایی خود کسب کرده است.

فروش مشارکتی محصولات ایرتویا (بهمن 96)

تویوتا پریوس بر بام رضایت مشتریان

نسخه ویژه تویوتا هایلوکس به مناسبت تولد 50 سالگی

معرفی محبوب ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۱۷

تویوتا راوفور 2018 در سبد محصولات ایرتویا + قیمت و شرایط فروش

قیمت جدید تویوتا پریوس 2017 اعلام شد

خودروهای هیبرید در پیچ و خم تصمیم گیری

رونمایی از خودرو جدید مفهومی تویوتا

رونمایی تویوتا از نسل جدید سیستم های خودران

تویوتا برای سال 2030 چه استراتژی را دنبال می کند؟

افزایش فروش تویوتا در سال 2017/ تویوتا در سکوی سوم خودروسازان بزرگ جهان

تویوتا FT-AC برای ماجراجویان

مقایسه تویوتا کمری ۲۰۱۸ XSEV6 و هوندا آکورد 2.0T تورینگ ۲۰۱۸

این C-HR رام شدنی نیست!/ تویوتا C-HR با ۶۰۰ اسب بخار قدرت

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی