پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بی وای دی سانگ EV400

شاسی بلند تمام برقی بی وای دی به بازار می آید/ سانگ EV400 چه مشخصاتی دارد؟

بی وای دی نه تنها در میان خودروسازان چینی، بلکه در عرصه جهانی عملکرد قابل توجهی در ساخت خودروهای الکتریکی دارد و از تکنولوژی های روز در ساخت محصولات برقی اش استفاده می کند. جدیدترین خودرو تمام الکتریکی بی وای دی، سانگ EV400 نام دارد که به زودی در بازار چین عرضه خواهد شد. بی […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

بی وای دی نه تنها در میان خودروسازان چینی، بلکه در عرصه جهانی عملکرد قابل توجهی در ساخت خودروهای الکتریکی دارد و از تکنولوژی های روز در ساخت محصولات برقی اش استفاده می کند. جدیدترین خودرو تمام الکتریکی بی وای دی، سانگ EV400 نام دارد که به زودی در بازار چین عرضه خواهد شد.

بی وای دی یک شاسی بلند تمام الکتریکی بر مبنای خودرو سانگ با نام سانگ EV400 رونمایی کرده است. این خودرو ابتدا در بازار انحصاری چین عرضه می شود. با توجه به نام گذاری آن، به نظر می رسد محدوده حرکت 400 کیلومتر با سرعت کمتر از 60 کیلومتر بر ساعت داشته باشد. در غیر این صورت محدوده حرکت اتومبیل با یکبار شارژ کامل باتری‌ها، به حداکثر 360 کیلومتر خواهد رسید.

بی وای دی سانگ EV400

همانطور که گفتیم، خودروی جدید BYD برمبنای برند “سانگ” و مدل‌های استاندارد این برند توسعه پیدا کرده است، هرچند پیش از این خودروی تمام الکتریکی “سانگ EV300” ساخته شده و می‌تواند با سرعت کمتر از 60 کیلومتر بر ساعت، حداکثر محدوده حرکت 300 کیلومتر و یا در سرعت‌های بالاتر، محدوده حرکت 270 کیلومتر با یکبار شارژ کامل باتری‌ها داشته باشد، اما حالا این خودرو ارتقا پیدا کرده و شرکت خودروسازی BYD یک نسخه جدید با کد EV400 رونمایی کرده است که می‌تواند محدوده حرکت بالاتری داشته باشد که به آن اشاره کردیم.

بی وای دی سانگ EV400

درست همانند نسخه EV300، نسخه جدید اتومبیل به یک موتور 218 اسب بخاری با 310 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است، با این تفاوت که حالا بجای باتری‌های 48 کیلووات ساعت، از مجموعه باتری‌های 62 کیلووات ساعت استفاده شده است. علاوه بر این، کمپانی خودروسازی BYD با جایگزین کردن شارژرهای 60 کیلووات ساعت بجای شارژرهای 40 کیلووات ساعت، باعث شده در عرض تنها 40 دقیقه، شارژ باتری اتومبیل از 20 درصد به 80 درصد افزایش پیدا کند که در مواقع ضروری و هنگام سفر بسیار کاربردی خواهد بود.

در پایان گفتنی است که شرکت خودروسازی BYD نسخه EV300 را به قیمت 172 هزار یوان به مشتریان عرضه می‌کند، اما برای داشتن نسخه قوی‌تر EV400، نیاز به پرداخت هزینه بیشتر 200 هزار یوان در مدل‌‌های پایه خواهید داشت که چندان ارزان قیمت نخواهد بود.

بررسی فنی بی وای دی E6 در آلوده ترین روزهای هوای تهران

کارمانیا میزبان ششمین نشست مدیران امور مشتریان شرکت های خودرویی

نقد و نسیه اتوبوس های برقی / نگاهی به استراتژی های حوزه اتوبوس های سبز

صدای پای کارمانیا در جدول رضایت مشتریان

رقابت چینی ها در آسمان هفتم/ مقایسه چری تیگو7 و بی وای دی S7

راه اندازی سیستم حمل و نقل هوشمند بی وای دی چند پله بالاتر از زمین!

گسترش خط تولید خودروهای برقی بی وای دی /مراکش پایگاه ساخت خودرو برقی و باتری می شود

بی وای دی تانگ 2018 به بازار می آید/ فرزند درشت هیکل بی وای دی با لباس جدید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی