پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جشنواره خریدطلایی ایرتویا-عکس

شمارش معکوس برای پایان جشنواره خرید طلایی ایرتویا

تنها چند روز به پایان جشنواره خرید طلایی ایرتویا باقی مانده است. جشنواره خرید طلایی ایرتویا که چند هفته از شروع آن گذشته است، با استقبال بسیار خوبی از سوی خریداران و مشتریان روبرو شده. در جشنواره خرید طلایی ایرتویا شرایط فروش مناسبی برای خریداران محترم درنظر گرفته شده که تنها چند روز به پایان آن […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶

تنها چند روز به پایان جشنواره خرید طلایی ایرتویا باقی مانده است.

جشنواره خرید طلایی ایرتویا که چند هفته از شروع آن گذشته است، با استقبال بسیار خوبی از سوی خریداران و مشتریان روبرو شده. در جشنواره خرید طلایی ایرتویا شرایط فروش مناسبی برای خریداران محترم درنظر گرفته شده که تنها چند روز به پایان آن باقی مانده است. در بخشنامه فروش “جشنواره خرید طلایی” که به مناسبت نوروز ۹۷ درنظر گرفته شده، مدل های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ تویوتا بفروش می رسند.

جشنواره خرید طلایی ایرتویا

خریداران محترم می توانند با پیش پرداخت ۱۴۰ و ۱۵۰ میلیون تومان اقدام به خریداری تویوتا RAV4 نمایند. ضمن آنکه برای خرید تویوتا C-HR نیز پیش پرداخت ۸۰ تا ۱۲۰ میلیون تومانی درنظر گرفته شده است تا شرایط خرید این خودرو برای مشتریان آسان تر شود. نکته حائز اهمیت در این جشنواره تخفیف های ویژه تسویه نقدی می باشد که از ۳ تا ۶ میلیون تومان برای خریداران درنظر گرفته شده است. همچنین نرخ تسهیلات بدون کارمزد، سود مشارکت ۱۸ درصدی و سود انصراف ۱۷ درصدی برای تمامی خودروها اعمال شده و قیمت نهایی خودروها در زمان تکمیل وجه مشخص خواهد شد.

تویوتا با سود جذاب در (( جشنواره خرید طلایی)) ایرتویا

بازدید نمایندگان اداره کل بازرسی و ارزیابی از شرکت ایرتویا

گسترش قلمرو تویوتا در ایران/ افتتاح شعب جدید ایرتویا + لیست آدرس و شماره تلفن نمایندگی ها

بازار چشم به راه کوچولوی پاک تویوتا/ بررسی تویوتا یاریس هیبرید 2018

بند انگشتی تویوتا چاره مشکلات ترافیکی/ معرفی فیس لیفت تویوتا آیگو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی